”Men det å få han til å kunne så veldig mykje i matte, - ”. Ei studie av tre elevar med matematikkvanskar og opplæringa deira.
dc.contributor.author | Ueland, Jo | |
dc.date.accessioned | 2012-02-01T09:51:32Z | |
dc.date.available | 2012-02-01T09:51:32Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153894 | |
dc.language.iso | nno | no_NO |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | no_NO |
dc.subject | spesialpedagogikk | no_NO |
dc.subject | matematikkundervisning | no_NO |
dc.subject | matematikkvanskar | no_NO |
dc.subject | pedagogisk psykologi | no_NO |
dc.subject | fagdidaktikk | |
dc.subject | grunnskolen | |
dc.subject | ungdomstrinet | |
dc.subject.ddc | 371.90447 | |
dc.subject.ddc | 372.7044 | |
dc.subject.ddc | 510.71 | |
dc.title | ”Men det å få han til å kunne så veldig mykje i matte, - ”. Ei studie av tre elevar med matematikkvanskar og opplæringa deira. | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Mathematics and natural science: 400::Mathematics: 410::Applied mathematics: 413 | no_NO |