Browsing Rapportar og andre skrifter by Title
Now showing items 234-253 of 428
-
Med arbeidsform som pensum
(Rapport nr. 69, Report, 2015)Denne rapporten er en sluttevaluering av pilotprosjekt: Praktisk pedagogisk utdanning, yrkesdidaktikk for naturbruk, yrkesdidaktikk for naturbruk blå/marin sektor med «spisset» yrkesdidaktikk. Pilotprosjektet er et samarbeid ... -
Med fotomobilen i journalistikken
(Notat;20/2003, Working paper, 2003)Smil til fotografen er det blitt sagt i tide og utide. De seinere årene har teknikken bak fotografiet blitt vesentlig endret. For drøyt ti år siden kom digitale fotoapparater på markedet for de kjøpesterke, nå er de på ... -
Med nynorsk til betre skriving - med skriving til betre nynorsk. Ei kartlegging ved Ulstein vidaregåande skule
(Rapport nr. 5, Report, 2010)Prosjektet Med nynorsk til betre skriving ‐ med skriving til betre læring er eit tverrfagleg skriveprosjekt, som er under utvikling og utprøving ved Ulstein vidaregåande skule. Måla med prosjektet er: • å gjere elevane ... -
«…med ond Bescheed, Hug och Slag…». Forholdet mellom bønder og embetsmenn slik det går fram av supplikker i åra 1661–62 fra Akershus len
(Notat;15/2011, Working paper, 2011) -
Med satsing på fysisk aktivitet i SFO. Eit samarbeid mellom Bratteberg skule og Høgskulen i Volda
(Rapport nr. 31, Report, 2012)Bakgrunn: Fleire undersøkingar dokumenterer at regelmessig fysisk aktivitet er viktig for barn og unge si utvikling og fysiske, psykiske og sosiale helse (Mutrie & Parfitt, 1998, Ommundsen, 2000). For at helsa til barn og ... -
Med utkantbutikken i sentrum. Evaluering av Merkantilt kompetanseprogram for utkantbutikkane i regionane
(Arbeidsrapport;188, Report, 2006)Rapporten "Med utkantbutikken i sentrum" er basert på ei evaluering av merkantilt kompetanseprogram for utkantbutikkane i regionane (Merkur). Dette er andre evalueringa av dette Merkur-programmet. Oppdragsgjevar er Kommunal- ... -
Mediekandidatene ved Høgskulen i Volda - en undersøkelse blant kandidater uteksaminert 2007-2012
(Rapport nr. 41, Report, 2013)Denne rapporten presenterer resultatene fra en elektronisk spørreundersøkelse rettet mot mediefaglige kandidater som er uteksaminert ved Høgskulen i Volda i perioden 2007-2012. Oppdragsgiver er Høgskulen i Volda. -
Medieøkonomi, mediemangfold og mediestøtte
(Rapport nr. 113, Report, 2021)Denne rapporten er utarbeidet på oppdrag for Medietilsynet. I tillegg til rapportforfatterne, har Hild Nordal deltatt i flere av intervjuene og gjennomført registreringer i forbindelse med innholdsanalyse. Som et viktig ... -
Medstudentrettleiing
(Skriftserien;Notat 1/2021, Working paper, 2021)I denne teksten deler eg erfaringar med studentmedverkande formativ vurdering, i teksten omtalt som medstudentrettleiing. Erfaringane er knytt til arbeidskrav i emnet «Leiing, samarbeid og utviklingsarbeid» (LSU) i tredje ... -
Medvirkning i samfunnsplanlegging og helsefremmende arbeid. Mellom politikk og realiteter
(Rapport nr. 3, Report, 2010)Sammendrag Både planlegging og helsefremmende arbeid har det til felles at de omhandler overgripende samfunnsstrukturer og om utviklingspremisser som er kompliserte og sammensatte. I denne oppgaven har jeg sett at planlegging ... -
Medvirkning med suksess? Funksjonshemmedes brukermedvirkning i kommunale planprosesser
(Arbeidsrapport;160, Report, 2004)Rapporten er utarbeidet på oppdrag fra Miljøverndepartementet. Rapporten bygger på intervjuer med representanter fra brukerorganisasjoner og kommunalt ansatte i 26 kommuner. I tillegg har vi gått gjennom sentrale dokument ... -
Menneske og samfunn. Skapar skulen taparar ved at kunnskap vert definert etter samfunnet sine idear?
(Notat nr. 5/2006, Working paper, 2006) -
Merkur leker ikke butikk. Resultateffektivitet og forvaltningseffektivitet ved KMDs satsing på utkantbutikker
(Rapport nr. 49, Report, 2014)Rapporten "Merkur leker ikke butikk. Resultateffektivitet og forvaltningseffektivitet ved KMDs satsing på utkantbutikker" er basert på en evaluering av Merkur-programmet i perioden 2006–2012. Oppdragsgiver er Kommunal- og ... -
Mid-term evaluation on project level of projects funded during the 2nd call within the RFO "ENABLE-ENABLing European Entrepreneurship"
(Arbeidsrapport; 202, Research report, 2007) -
Mikrohistorie – eit uttrykk for paradigmeskifte i historiefaget?
(Notat;15/2009, Working paper, 2009)I dette essayet ønskjer eg å drøfte utviklinga av den mikrohistoriske tilnærminga i historiefaget i forhold til Thomas Kuhns teoriar om paradigmeskifte innanfor vitskapen. Mikrohistorie er ei retning innanfor historiefaget ... -
Mikrohistorie: "gammal og sur vin i nymåla krukker" – eller ei teoretisk nyorientering i historiefaget?
(Notat;4/2009, Working paper, 2009) -
Mot ein modell for verdibasert matriseleiing. Erfaringar frå arbeid knytt til koordinering av bustadsosialt arbeid i kommunane
(Notat;5/2014, Working Paper, 2014)Notatet er refleksjonar kring behovet for koordinering og leiing av bustadsosialt arbeid i kommunane. Det er basert på Møreforsking sine erfaringar med bustadsosialt arbeid i kommunane over fleire år.Vi summerer opp og ... -
Muligheter og utfordringer ved en multikulturell arbeidsstokk på Ulstein verft
(Rapport nr. 65, Report, 2015)Dette dokumentet er en delrapport for det foreløpige arbeidet i arbeidspakke 3 som omhandler multikulturell arbeidsstokk. Rapporten fokuserer på å presentere et bilde av hvordan den multikulturelle arbeidsstokken ser ut. ... -
Multikulturell arbeidsstokk hos en bedrift i endring. Sluttrapport i arbeidspakke 3 i SMARTProd
(Rapport nr. 79, Report, 2016)Dette dokumentet er en kortere sluttrapport for arbeidspakke 3 i MAROFF prosjektet SMARTProd - Industrialisert skipsbygging og multikulturell arbeidsstokk. I denne arbeidspakken har temaet vært «muligheter og utfordringer ... -
Munnleg norsk og kinesiske studentar. Er studiekulturen frå heimlandet ei bru eller ein barriere i språklæringa?
(Rapport nr. 82, Report, 2017)Få av dei 68 kinesiske studentane som tok NIS-eksamen ved HVO (1992-2014) oppnådde god kompetanse i munnleg norsk, målt i eksamenskarakterar på trinn 3. Prosjektet (1991-2014) var tredelt: Alle studentane hadde ein karakter ...