• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Høgskulen i Volda
  • Rapportar og andre skrifter
  • Notat
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Høgskulen i Volda
  • Rapportar og andre skrifter
  • Notat
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Utdanning er ikke hva det en gang var.

Werler, Tobias
Working paper
Thumbnail
Åpne
notat18-10.pdf (428.1Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/154106
Utgivelsesdato
2010
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Notat [127]
Sammendrag
Notatet er basert på tiltredelsesforelesningen ved Høgskulen i Volda 20. oktober 2010.

Det argumenteres med en potensiell nytteeffekt for pedagogikken (som disiplin) og for samfunnet. Nytten ligger i hva samfunnet kan lære om seg selv gjennom erkjennelsen som disiplinen klarer å produsere. Slik sett kan man snakke om opplysning som gjør refleksjonsprosesser mulig.
Utgiver
Høgskulen i Volda
Serie
;18

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit