Show simple item record

dc.contributor.authorGamlem, Siv Therese Måseidvåg
dc.date.accessioned2014-04-10T08:37:25Z
dc.date.available2014-04-10T08:37:25Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1891-5973
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/194216
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen i Voldanb_NO
dc.relation.ispartofseries(Notat / Høgskulen i Volda og Møreforsking, Volda;
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281nb_NO
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosiologi: 220nb_NO
dc.subject.ddc370.111
dc.titleMenneske og samfunn. Skapar skulen taparar ved at kunnskap vert definert etter samfunnet sine idear?nn_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.source.pagenumber12nb_NO
dc.source.issue5: 2006nb_NO
dc.subject.keywordskoleformålnn_NO
dc.subject.keywordskolesosiologinn_NO
dc.subject.keywordundervisningsmålsettingnn_NO
dc.subject.keywordskoletapararnn_NO
dc.subject.keywordlæreplanarnn_NO
dc.subject.keywordkunnskapssynnn_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record