dc.contributor.author | Bergem, Randi | |
dc.contributor.author | Båtevik, Finn Ove | |
dc.coverage.spatial | Sunnmøre | nn_NO |
dc.coverage.temporal | 2009-2010 | |
dc.date.accessioned | 2014-11-25T13:47:13Z | |
dc.date.available | 2014-11-25T13:47:13Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7692-305-6 | |
dc.identifier.issn | 1891-5981 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/226428 | |
dc.description.abstract | Prosjektet Med nynorsk til betre skriving ‐ med skriving til betre læring er eit tverrfagleg skriveprosjekt, som er under utvikling og utprøving ved Ulstein vidaregåande skule. Måla med prosjektet er:
• å gjere elevane til betre og tryggare nynorskbrukarar og til betre og meir reflekterte skrivarar
• å utvikle ein modell som aukar både skrivinga og refleksjonen rundt eiga og andre si skriving
Prosjektet fokuserer på skriving i alle fag og tanken er at betre skriving skal medverke både til bevisstgjering og kompetanse i nynorsk og til betre skriving generelt. Den faglege bakgrunnen for prosjektet er ei oppleving av at elevar med nynorsk som hovudmål har blitt meir usikre i hovudmålet. Ved Ulstein vidaregåande skule er det sett i gang eit prosjekt der føremålet er å prøve å gjere noko med det. Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa medverkar i prosjektet.
119 elevar ved Ulstein Vidaregåande skule er med i prosjektet, med oppstart skuleåret 2009‐2010. Tre klasser på studieførebuande program, to på idrett og ein klasse frå tekniske og allmenne fag (TAF) deltek i prosjektet. Tanken er at prosjektet/modellen skal følgje dei same elevane/klassene i VG3 skuleåret 2010‐2011, og at modellen eventuelt skal prøvast ut i klasser også på VG1. | |
dc.description.sponsorship | Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa | nn_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Møreforsking Volda | nn_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapport nr. 5 | nn_NO |
dc.subject | nynorsk skriftspråk | nn_NO |
dc.subject | skriftspråkopplæring | nn_NO |
dc.subject | norskfaget | nb_NO |
dc.subject | vidaregåande | nb_NO |
dc.subject | vgs | nn_NO |
dc.subject | elevhaldningar | nn_NO |
dc.subject | språkmeistring | nn_NO |
dc.subject | skriftspråkbruk | nb_NO |
dc.subject | Ulstein vidaregåande skule | nn_NO |
dc.subject.ddc | 439.8380712 | |
dc.subject.ddc | 373.2 | |
dc.title | Med nynorsk til betre skriving - med skriving til betre nynorsk. Ei kartlegging ved Ulstein vidaregåande skule | nn_NO |
dc.title.alternative | Med nynorsk til betre skriving. Med skriving til betre læring. Kartlegging av status hos elevar pr. februar 2010 | nn_NO |
dc.type | Report | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | nn_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Linguistics: 010::Nordic languages: 018 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 27 | |