Blar i Grunnskulelærarutdanning på emneord "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281"
Viser treff 1-4 av 4
-
Arbeid med ord- og begreper i den særskilte norskopplæringen på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2022)Denne masteroppgaven handler om hvordan man som norsklærer kan arbeide med ord- og begreper i den særskilte norskopplæringen, for å bedre elevenes leseforståelse. Bakgrunnen for valg av tema og problemstilling er tidligere ... -
Dialogisk undervisning og munnleg kommunikasjon i det norskfaglege klasserommet. Ein kvalitativ studie av ein lærars dialogiske undervisningsmetodar
(Master thesis, 2022)Føremålet med denne studien er å finne ut kva metodar ein lærar kan nytte for å skape meiningsfull dialog i klasserommet, korleis dette kan auke elevane sin munnlege kompetanse og kva dette kan ha å seie for elevane si ... -
Leseopplæring for minoritetsspråklige elever. En kvalitativ undersøkelse rundt læreres tilrettelegging for leseopplæring for minoritetsspråklige elever
(Master thesis, 2022)This master’s thesis sheds light on how teachers work with reading instruction for minority students, with focus on how to decode and crack the reading code and learning to read in the second language. Minority students ... -
Underveisvurdering i den særskilte norskopplæringen. En casestudie av en innføringsklasse på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2022)Abstract This master’s thesis explores assessment for learning in the adapted education in Norwegian. In accordance with the regulations to the Education Act, all pupils have the right to assessment for learning, and this ...