Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTerum, Lars Inge
dc.contributor.authorHeggen, Kåre
dc.date.accessioned2016-01-27T14:15:30Z
dc.date.accessioned2023-01-04T13:01:57Z
dc.date.available2016-01-27T14:15:30Z
dc.date.available2023-01-04T13:01:57Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationFontene forskning 2015, 8(2):20-34en_US
dc.identifier.issn1892-7947
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3040961
dc.description-en_US
dc.description.abstractBarnevernspedagog-, sosionom- og vernepleiarutdanningane utgjer BSV-utdanningane i Noreg. Sidan byrjinga på 1970-talet har det fleire gonger kome framlegg om å samordne BSV-utdanningane, for å sikre kompetansebehova betre i sektoren. Ved hjelp av ein survey blant dei som underviser i BSV-utdanningane, vert det i denne artikkelen undersøkt i kva grad utdannarane meiner tre utdanningar sikrar kompetansebehova. Hovudfunna er at utdannarane meiner det imøtekjem behovet for spesialisert kompetanse, nødvendig kompetansebredde og sikrar profesjonsidentitet, men meiningane varierer og vert i stor grad bestemt av utdanningsprogrammet dei underviser ved. Utdannarane ved barnevernspedagog- og vernepleiarutdanningane, i større grad enn sosionomutdannarane, meiner at modellen med tre utdanningar sikrar kompetansebehova.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.titleSikrar BSV-utdanningane kompetansebehova?en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.date.updated2016-01-27T14:15:30Z
dc.identifier.doi
dc.identifier.cristin1299483


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel