Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØvereng, Liv Kristin Bjørlykke
dc.contributor.authorSkaftun, Atle
dc.contributor.authorGamlem, Siv Therese Måseidvåg
dc.date.accessioned2023-01-13T14:55:47Z
dc.date.available2023-01-13T14:55:47Z
dc.date.created2022-12-12T11:40:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationNordic Journal of Literacy Research. 2022, 8 (2), 106-124.en_US
dc.identifier.issn2464-1596
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3043459
dc.description.abstractDenne studien undersøker kor vidt og korleis nettbrett som ressurs kan bidra til kvalitet i literacy-praksisar i begynnaropplæringa i eit utval norske førsteklasserom. Studien er teoretisk forankra i ei sosiokulturell forståing av undervisning, språk og læring. Utvalet er selektert frå eit datasett på atten klasserom og består av dei fem klasseromma med høgast CLASS-K-3-skår på lærar–elev-interaksjonar. Videoobservasjon av undervisningstimar (n = 33) er analysert og transkribert gjennom ein kvalitativ innhaldsanalyse. Studien viser at det er lite aktiv samhandling mellom lærar og elev når elevane brukar nettbrett, men at klassene har aktivitetar som kan gi rom for aktive lærar–elev-interaksjonar når elevane brukar nettbrett. Resultat frå studien kan gi auka kunnskap og bevisstheit om unytta potensial for elevar si aktive deltaking i lærar–elev-interaksjonar ved bruk av nettbrett.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.titleNettbrett i literacypraksisar i 1. klasserom med høg kvalitet i lærar–elev-interaksjonaren_US
dc.title.alternativeNettbrett i literacypraksisar i 1. klasserom med høg kvalitet i lærar–elev-interaksjonaren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber106-124en_US
dc.source.volume8en_US
dc.source.journalNordic Journal of Literacy Researchen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doihttp://doi.org/10.23865/njlr.v8.3903
dc.identifier.cristin2091850
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel