Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjørhusdal, Eli
dc.contributor.authorJuuhl, Gudrun Kløve
dc.date.accessioned2023-06-22T12:03:44Z
dc.date.available2023-06-22T12:03:44Z
dc.date.created2017-06-20T22:37:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationMaal og Minne. 2017, (1), 93-121.http://ojs.novus.no/index.php/MOM/article/view/1407/1392en_US
dc.identifier.issn0024-855X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3072677
dc.description.abstractFøremålet med artikkelen er å undersøkja bokmålssamanfall som ein faktori tekstar av elevar med nynorsk som hovudmål, for å leggja eit empiriskgrunnlag for å diskutera om nynorskelevar har andre opplæringsbehov nårdet gjeld språk og skriving enn bokmålselevar. Materialet er 113 tekstarskrivne av 26 nynorskelevar på sjette årssteget, fordelte på seks skular, fråskuleåret 2012–13 (samla inn av normprosjektet). normavvik er registrertei 55 feiltypekategoriar. totalt viser granskinga eit gjennomsnitt på 9,8 avvik per 100 ord, somer dobbelt så mange avvik som i geirr Wiggens rettskrivingsundersøkingav sjetteklassetekstar frå 1978–79. av denne totalen er 43 prosent samanfal-lande med bokmålsnorma (4,2 avvik per 100 ord).Dermed opnar studien for å sjå bokmål som ein faktor i nynorskelevarsi rettskriving. Han gjev eit grunnlag for å undersøkja og teoretisera omkringdenne faktoren og såleis for å diskutera ein eigen språkdidaktikk for elevarmed nynorsk som hovudmålen_US
dc.language.isonnoen_US
dc.titleBokmålsavvik frå nynorsknorma i sjetteklassetekstaren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber93-121en_US
dc.source.journalMaal og Minneen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.cristin1477706
cristin.unitcode223,18,20,0
cristin.unitnameInstitutt for språk og litteratur
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode2


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel