dc.contributor.author | Bjørhusdal, Eli | |
dc.contributor.author | Juuhl, Gudrun Kløve | |
dc.date.accessioned | 2023-06-22T12:03:44Z | |
dc.date.available | 2023-06-22T12:03:44Z | |
dc.date.created | 2017-06-20T22:37:10Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Maal og Minne. 2017, (1), 93-121.http://ojs.novus.no/index.php/MOM/article/view/1407/1392 | en_US |
dc.identifier.issn | 0024-855X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3072677 | |
dc.description.abstract | Føremålet med artikkelen er å undersøkja bokmålssamanfall som ein faktori tekstar av elevar med nynorsk som hovudmål, for å leggja eit empiriskgrunnlag for å diskutera om nynorskelevar har andre opplæringsbehov nårdet gjeld språk og skriving enn bokmålselevar. Materialet er 113 tekstarskrivne av 26 nynorskelevar på sjette årssteget, fordelte på seks skular, fråskuleåret 2012–13 (samla inn av normprosjektet). normavvik er registrertei 55 feiltypekategoriar. totalt viser granskinga eit gjennomsnitt på 9,8 avvik per 100 ord, somer dobbelt så mange avvik som i geirr Wiggens rettskrivingsundersøkingav sjetteklassetekstar frå 1978–79. av denne totalen er 43 prosent samanfal-lande med bokmålsnorma (4,2 avvik per 100 ord).Dermed opnar studien for å sjå bokmål som ein faktor i nynorskelevarsi rettskriving. Han gjev eit grunnlag for å undersøkja og teoretisera omkringdenne faktoren og såleis for å diskutera ein eigen språkdidaktikk for elevarmed nynorsk som hovudmål | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.title | Bokmålsavvik frå nynorsknorma i sjetteklassetekstar | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 93-121 | en_US |
dc.source.journal | Maal og Minne | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1477706 | |
cristin.unitcode | 223,18,20,0 | |
cristin.unitname | Institutt for språk og litteratur | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 2 | |