Animasjonar som pedagogisk verkemiddel
Original version
Stokken, R., Hoemsnes, H., Høydal, S. & Strand, H. (2023). Animasjonar som pedagogisk verkemiddel. I M. F. Giskeødegård, Ø. Strand, A. Lunde, M. Solberg, & S. Bakke (Red.), Nyskaping. Fjordantologien 2023 (s. 213–231). Universitetsforlaget. https://doi.org/10.18261/9788215069371-23-12Abstract
I denne teksten ser vi nærare på eit arbeidsplassbasert kompetanseutviklingstiltak om vald i nære relasjonar. Tiltaket er utvikla på grunnlag av kommunale handlingsplanar mot vald i Romsdals-regionen. Det vart laga fire korte animasjonsfilmar som illustrerer mogleg vald i nære relasjonar. Dei vert nytta som «diskusjonstriggarar». Særtrekka ved animasjon vert presenterte og sett i lys av SECI-modellen. Vi avsluttar med å drøfte kva ein kan lære av dette prosjektet på eit meir generelt plan.