dc.contributor.author | Stokken, Roar | |
dc.contributor.author | Hoemsnes, Helene | |
dc.contributor.author | Høydal, Steinar | |
dc.contributor.author | Strand, Håvard | |
dc.date.accessioned | 2023-10-09T08:47:07Z | |
dc.date.available | 2023-10-09T08:47:07Z | |
dc.date.created | 2023-06-26T10:25:43Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Stokken, R., Hoemsnes, H., Høydal, S. & Strand, H. (2023). Animasjonar som pedagogisk verkemiddel. I M. F. Giskeødegård, Ø. Strand, A. Lunde, M. Solberg, & S. Bakke (Red.), Nyskaping. Fjordantologien 2023 (s. 213–231). Universitetsforlaget. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-15-06937-1 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3095184 | |
dc.description.abstract | I denne teksten ser vi nærare på eit arbeidsplassbasert kompetanseutviklingstiltak om vald i nære relasjonar. Tiltaket er utvikla på grunnlag av kommunale handlingsplanar mot vald i Romsdals-regionen. Det vart laga fire korte animasjonsfilmar som illustrerer mogleg vald i nære relasjonar. Dei vert nytta som «diskusjonstriggarar». Særtrekka ved animasjon vert presenterte og sett i lys av SECI-modellen. Vi avsluttar med å drøfte kva ein kan lære av dette prosjektet på eit meir generelt plan. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.relation.ispartof | Nyskaping : Fjordantologien 2023 | |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.18261/9788215069371-23-12 | |
dc.title | Animasjonar som pedagogisk verkemiddel | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 213-231 | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.18261/9788215069371-23-12 | |
dc.identifier.cristin | 2157851 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |