Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStokken, Roar
dc.contributor.authorHoemsnes, Helene
dc.contributor.authorHøydal, Steinar
dc.contributor.authorStrand, Håvard
dc.date.accessioned2023-10-09T08:47:07Z
dc.date.available2023-10-09T08:47:07Z
dc.date.created2023-06-26T10:25:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationStokken, R., Hoemsnes, H., Høydal, S. & Strand, H. (2023). Animasjonar som pedagogisk verkemiddel. I M. F. Giskeødegård, Ø. Strand, A. Lunde, M. Solberg, & S. Bakke (Red.), Nyskaping. Fjordantologien 2023 (s. 213–231). Universitetsforlaget.en_US
dc.identifier.isbn978-82-15-06937-1
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3095184
dc.description.abstractI denne teksten ser vi nærare på eit arbeidsplassbasert kompetanseutviklingstiltak om vald i nære relasjonar. Tiltaket er utvikla på grunnlag av kommunale handlingsplanar mot vald i Romsdals-regionen. Det vart laga fire korte animasjonsfilmar som illustrerer mogleg vald i nære relasjonar. Dei vert nytta som «diskusjonstriggarar». Særtrekka ved animasjon vert presenterte og sett i lys av SECI-modellen. Vi avsluttar med å drøfte kva ein kan lære av dette prosjektet på eit meir generelt plan.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.ispartofNyskaping : Fjordantologien 2023
dc.relation.urihttps://doi.org/10.18261/9788215069371-23-12
dc.titleAnimasjonar som pedagogisk verkemiddelen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber213-231en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/9788215069371-23-12
dc.identifier.cristin2157851
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel