Kvalitet og arbeidslivsrelevans i velferdsutdanningane – to sider av det same
Original version
Stokken, R. & Hoemsnes, H. (2023). Kvalitet og arbeidslivsrelevans i velferdsutdanningane – to sider av det same. I M. F. Giskeødegård, Ø. Strand, A. Lunde, M. Solberg, & S. Bakke (Red.), Nyskaping. Fjordantologien 2023 (s. 82–97). Universitetsforlaget. https://doi.org/10.18261/9788215069371-23-05Abstract
Stortingsmelding 16 (2020–2021), Utdanning for omstilling, har gitt omgrepet «arbeidslivsrelevans» auka merksemd. I dette essayet vert omgrepet og stortingsmeldinga sett i lys av velferdsutdanningane, og då særleg sosialt arbeid. Søkjelyset vert retta mot den felles interessa og det felles ansvaret som høgare utdanning og yrkesfeltet har for kvalitet i tenestene. Samarbeidet mellom utdanning og yrkesfelt vert sett som ein allianse som søkjer å utvikle ein betre velferdsstat og eit betre samfunn.