dc.contributor.author | Stokken, Roar | |
dc.contributor.author | Hoemsnes, Helene | |
dc.date.accessioned | 2023-10-09T08:50:21Z | |
dc.date.available | 2023-10-09T08:50:21Z | |
dc.date.created | 2023-06-22T13:12:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Stokken, R. & Hoemsnes, H. (2023). Kvalitet og arbeidslivsrelevans i velferdsutdanningane – to sider av det same. I M. F. Giskeødegård, Ø. Strand, A. Lunde, M. Solberg, & S. Bakke (Red.), Nyskaping. Fjordantologien 2023 (s. 82–97). Universitetsforlaget. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-15-06937-1 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3095187 | |
dc.description.abstract | Stortingsmelding 16 (2020–2021), Utdanning for omstilling, har gitt omgrepet «arbeidslivsrelevans» auka merksemd. I dette essayet vert omgrepet og stortingsmeldinga sett i lys av velferdsutdanningane, og då særleg sosialt arbeid. Søkjelyset vert retta mot den felles interessa og det felles ansvaret som høgare utdanning og yrkesfeltet har for kvalitet i tenestene. Samarbeidet mellom utdanning og yrkesfelt vert sett som ein allianse som søkjer å utvikle ein betre velferdsstat og eit betre samfunn. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.relation.ispartof | Nyskaping : Fjordantologien 2023 | |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.18261/9788215069371-23-05 | |
dc.title | Kvalitet og arbeidslivsrelevans i velferdsutdanningane – to sider av det same | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 82-97 | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.18261/9788215069371-23-05 | |
dc.identifier.cristin | 2157100 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |