Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStokken, Roar
dc.contributor.authorHoemsnes, Helene
dc.date.accessioned2023-10-09T08:50:21Z
dc.date.available2023-10-09T08:50:21Z
dc.date.created2023-06-22T13:12:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationStokken, R. & Hoemsnes, H. (2023). Kvalitet og arbeidslivsrelevans i velferdsutdanningane – to sider av det same. I M. F. Giskeødegård, Ø. Strand, A. Lunde, M. Solberg, & S. Bakke (Red.), Nyskaping. Fjordantologien 2023 (s. 82–97). Universitetsforlaget.en_US
dc.identifier.isbn978-82-15-06937-1
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3095187
dc.description.abstractStortingsmelding 16 (2020–2021), Utdanning for omstilling, har gitt omgrepet «arbeidslivsrelevans» auka merksemd. I dette essayet vert omgrepet og stortingsmeldinga sett i lys av velferdsutdanningane, og då særleg sosialt arbeid. Søkjelyset vert retta mot den felles interessa og det felles ansvaret som høgare utdanning og yrkesfeltet har for kvalitet i tenestene. Samarbeidet mellom utdanning og yrkesfelt vert sett som ein allianse som søkjer å utvikle ein betre velferdsstat og eit betre samfunn.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.ispartofNyskaping : Fjordantologien 2023
dc.relation.urihttps://doi.org/10.18261/9788215069371-23-05
dc.titleKvalitet og arbeidslivsrelevans i velferdsutdanningane – to sider av det sameen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber82-97en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/9788215069371-23-05
dc.identifier.cristin2157100
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel