Browsing Høgskulen i Volda by Title
Now showing items 992-1011 of 1110
-
The best from two Schools … An Assessment of the Partnership between an International/North-American and a Norwegian School in Kenya
(Arbeidsrapport;167, Report, 2004)For the school years 2002/2003 and 2003/2004 there was established a partnership program between The Norwegian Community School and the international school Rosslyn Academy in Nairobi Kenya. The aim of the project was to ... -
The processes, effects and therapeutics of pilgrimage walking the St. Olav Way
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Pilgrimage walking is increasingly sought as self-therapy for different mental, physical and spiritual ailments, sudden life changes, crossroads or challenges. However, pilgrimage walking as therapy is largely an unexplored ... -
The relative age effect shifts students’ choice of educational track even within a school system promoting equal opportunities
(Peer reviewed; Journal article, 2022)In most education systems, the age of a given cohort of students spans up to 12 months, which creates a within-class age difference, or relative age effect, that tends to disadvantage younger students. Because birth month ... -
The significance of interprofessional and interagency collaboration in reintegration after prison : a qualitative study exploring Norwegian frontline workers’ views
(Peer reviewed; Journal article, 2021)The Norwegian Correctional Service is well known for its focus on rehabilitation and the humane treatment of offenders. However, welfare issues and comorbidity are overrepresented among offenders, and recidivism ratesremain ... -
Tidleg oppstart med nye læreplanar. Kartlegging av erfaringar med førebuing og iverksetjing
(Arbeidsrapport;196, Report, 2006)Læreplanreforma Kunnskapsløftet skal innførast frå og med skuleåret 2006-2007. Kommunar og grunnskular hadde, etter søknad, høve til å ta i bruk heile eller delar av reforma frå og med skuleåret 2005-2006. På oppdrag for ... -
Tidlig innsats. Spesialpedagogisk hjelp til førskolebarn med cochleaimplantat (CI)
(Master thesis, 2013)Summary The extent of support regarding special education in this survey, both in regards to special education and assistants/educators, varies extremely. How much special education a child with CI receives, might look ... -
Tidskritisk informasjon rett til mobilen
(Notat;17/2005, Working paper, 2005)Til tross for mobiltelefonen og den teknologi den benytter, er det forbausende lite som er blitt skrevet om mobiltelefonens rolle for å kunne bringe informasjon til mange når situasjoner der dette er nødvendig, dukker opp. ... -
Tilknyting hos dei yngste barna i barnehagen
(Bachelor thesis, 2016)Hensikt og bakgrunn: Eg har valt å sjå nærare på temaet tilknyting hos dei yngste barna i barnehagen, og korleis pedagogiske leiarar kan legge til rette for dette. Bakgrunn for valet mitt er at eg ynskjer å jobbe med dei ... -
Tilknytning i møte med de yngste barna i barnehagen
(Bachelor thesis, 2017)Denne bacheloroppgaven fokuserer på hva tilknytning er, og hvordan det legges til rette for trygg tilknytning for de yngste barna i barnehagen. Følgende problemstilling ble dermed formulert: «Hva er tilknytning, og hvordan ... -
Tilpasset opplæring for flerspråklige elever. En kvalitativ studie av læreres og spesialpedagogers erfaringer med tilpasset opplæring for flerspråklige elever med vetdtak om spesialpedagogikk
(Master thesis, 2022)Abstract The purpose of this master’s thesis is to investigate how teachers and special educators adapt their teaching for multilingual students with special educational needs. In recent years, Norway has had an increasing ... -
Tilrettelegging for traumeutsatte flyktninger i introduksjonsprogrammet – en kvalitativ intervjubasert studie
(Bachelor thesis, 2023)Denne studien har hatt som mål å undersøke fokuset på psykisk helse i integreringsprosessen. Vi ønsket å se nærmere på dette temaet ettersom vi i dag står midt i en flyktningbølge. Flyktninger er i en sårbar situasjon og ... -
Tilvenning. «Korleis arbeidar pedagogiske leiarar for å gje dei yngste barna ein trygg og god start i barnehagen?»
(Bachelor thesis, 2020)I denne oppgåva blir problemstillinga «korleis arbeidar pedagogiske leiarar for å skape ein trygg og god start i barnehagen for dei yngste barna i barnehagen?», sett i samanheng med relevant teori, forsking og empiri. Eg ... -
Tilvenningsperioden i barnehagen : en kvalitativ studie om fire pedagogers tanker og erfaringer om tilvenningsperioden i barnehagen
(Bachelor thesis, 2015)Jeg har sett nærmere på tilvenningsperioden i barnehagen. Årsaken til det er at jeg ønsker å jobbe med de aller yngste barna når jeg er ferdig utdannet. Jeg må derfor ha kunnskaper om hvordan jeg kan gjøre tilvenningsperioden ... -
To sider av samme sak. En undersøkelse av fortellertekniske forskjeller mellom nyheter presentert på TV og Facebook
(Master thesis, 2018)Denne oppgaven er en undersøkelse av fortellertekniske forskjeller mellom NRKs TV-reportasjer og videoer på Facebook der samme nyhetssak skal formidles. I tillegg til å se på de konkrete forskjellene har målet vært å ... -
Tolkemedierte samtalar. Ein kvalitativ studie om barnvernstilsette si oppleving av å nytte tolk
(Bachelor thesis, 2022)Som profesjonsutøvar innan sosialt arbeid ligg vårt mandat forankra i det Yrkesetiske grunnlagsdokument og som vårt samfunnsoppdrag er vi forplikta til bistå menneskjer som har behov for hjelp, for å sikre gode levekår og ... -
Tradisjon og fornying. Nye samarbeids- og organisasjonsformer i
(Arbeidsrapport; 185, Research report, 2005)Kan ein i samspelet mellom grunnskule og lærarutdanning prøve ut læringsmodellar som utviklar av nye samarbeids- og organiseringsformer i praksisopplæringa? -
Traumatisert ungdoms sin medbestemmingsrett. Samanhengen mellom traumebevisst omsorg og brukarmedverknad på barnevernsinstitusjon
(Bachelor thesis, 2021)Hensikta med denne oppgåva er å skape kunnskap om korleis traumebevisst omsorg og brukarmedverknad påverkar kvarandre. Oppgåva baserar seg på eit empirisk studie og saman med teori og forsking om brukarmedverknad, traume, ... -
Traumatiserte minoritetselever i norsk skole
(Master thesis, 2014)Summary The aim of this study is to examine how traumatized minority students are received in Norwegian schools. How can we identify these students? What is being done to help them? The study has used the triangulation ...