Blar i Mastergradsoppgåver på utgivelsesdato
Viser treff 281-300 av 366
-
Barn og unges medvirkning i kommunalt barnevern. En kvalitativ studie om hva ungdom i kontakt med barneverntjenesten trekker frem som god medvirkningspraksis
(Master thesis, 2021)Til tross for at det har vært et økende fokus på barn og unges medvirkning i barnevernet de siste årene, viser forskning at det er krevende å legge til rette for medvirkning i praksis. FNs barnekonvensjon presiserer at ... -
Profesjonsutvikling i praksis. Ein studie om praksisplasseringa sin innverknad på barnehagelærarstudentar si profesjonsutvikling
(Master thesis, 2021)Det overordna tema for denne masteroppgåva er barnehagelærarstudentar si profesjonsutvikling i møte med praksisopplæringa og korleis praksisplasseringa kan være med å påverke studentens profesjonsutvikling. Profesjonsutvikling ... -
Korleis kulturen ved skulen påverkar arbeidet med sårbare elevar i ei tidleg fase. Ein kvalitativ studie om kultur og sårbare elevar i skulen
(Master thesis, 2021)Temaet i denne oppgåva er kulturen ved skulen og arbeid med sårbare elevar i ei tidleg fase. Problemstillinga er: Korleis påverkar kulturen ved skulen arbeidet med sårbare elevar i ei tidleg fase? Undersøkinga er ein ... -
Folkehelsearbeid i barnehagen . Ein case-studie av kva som har fremja og hemma ein kapasitetsbyggjande endringsprosess knytt til kosthald etter Fiskesprellkurs
(Master thesis, 2021)Bakgrunn: Kosthaldsundersøkingar syner store sosiale skilnadar i kosthald også hjå born (Departementene, 2017, s. 16). Godt folkehelsearbeid utjamnar sosial ulikskap i helse (Helsedirektoratet, 2018c). Barnehagar er ein ... -
Det Norske Misjonsselskaps misjonsarbeid på Madagaskar. Etableringen av en selvstendig kirke
(Master thesis, 2021)Denne masteroppgaven er en studie av misjonsarbeidet til Det Norske Misjonsselskap på Madagaskar og etableringen av Den gassisk-lutherske kirke (Fiangonana Loterana Malagasy) i 1950. Kirken ble stiftet i samarbeid med de ... -
The rural Spain as a photographic subject and its contemporary representation: Cristina García Rodero and España oculta (1989)
(Master thesis, 2021)Abstract This project presents a historical journey of Spanish rural photography throughout the 20th century. From Luis Escobar in the 20s, through W. Eugene Smith in the 50s, to Cristina García Rodero and her España oculta, ... -
Traumebevisst omsorg og livsmestring i skolen. En kvalitativ studie av skolepersonell sine refleksjoner rundt traumebevisst omsorg og livsmestring i skolen
(Master thesis, 2021)Sammendrag Målet med denne studien har vært å utforske skolepersonells refleksjoner rundt traumebevisst omsorg i den ordinære skolen. Traumebevisst omsorg (TBO) er etablert i flere spesialskoler og ved flere spesialavdelinger ... -
Ungdomsskoleelevenes perspektiv på egen motivasjon i koronatiden. En kvalitativ studie av elever på 10. trinns erfaringer med egen motivasjon for læring i digital hjemmeskole
(Master thesis, 2021)Abstract Abstract The theme of this master's dissertation is student motivation in school. As a result of the outbreak of the Covid-19 pandemic, all Norwegian schools were shut down. The consequence of this was that ... -
Samarbeid skule - næringsliv
(Master thesis, 2021)Samandrag Temaet i denne masteroppgåva er samarbeid mellom grunnskule og næringsliv. Og problemstillinga er som følgjer; Korleis arbeider grunnskulane med å få til eit konstruktivt samarbeid med næringslivet i lokalsamfunna ... -
Identitet, aktørskap og investering i andrespråkslæringa. Ein kvalitativ studie om bruk av tospråkleg fagopplæring i førebuande vaksenopplæring
(Master thesis, 2021)Abstract The purpose of this study has been to investigate what significance a bilingual, digital training program can have for adult primary school pupils' investment in second language learning. Through eight qualitative ... -
Contrasting Intent, Content and Effect: Music Theory and Audience Experience of ‘På tide å komma heim no. Heilt heim.’
(Master thesis, 2021)This study takes a deep dive into the music of the commercial in the title to explore the relationship between musical intention, theoretical analysis and audience experience. To this end the study utilized a music-oriented ... -
Leseforståing og lesemotivasjon på 10. trinnet. Korleis omarbeide tekst for å nå djupare forståing?
(Master thesis, 2021)Abstract Reading skills are important for the acquisition of knowledge in and out of school. Traditionally, reading has been looked upon as the responsibility of the Norwegian language teacher, but today it is defined ... -
«Planlegging av hele pakken, det tror jeg er det viktigste». En kvalitativ studie av ungdommers erfaringer med brukermedvirkning i pakkeforløp for psykiske lidelser - barn og unge
(Master thesis, 2021)Temaet for denne masteroppgaven er brukermedvirkning for ungdom som er pasienter i pakkeforløp for psykiske lidelser – barn og unge. 1.1.2019 ble det innført pakkeforløp for psykiske lidelser – barn og unge. Et av målene ... -
"Å kunne klare seg sjølv i kvardagen". Ein kvalitativ studie av lærarar og spesialpedagogar sine erfaringar og opplevingar om arbeidet med ADL-opplæring i skulen
(Master thesis, 2022)This study revolves around ADL education in school, and experiences and understandings that teachers and special educators have made regarding working with ADL. ADL education is connected to pupils’ individual education ... -
Underveisvurdering i den særskilte norskopplæringen. En casestudie av en innføringsklasse på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2022)Abstract This master’s thesis explores assessment for learning in the adapted education in Norwegian. In accordance with the regulations to the Education Act, all pupils have the right to assessment for learning, and this ... -
Et samarbeid til barnets beste. En kvalitativ studie av hvordan foreldre til barn med autismespekterforstyrrelse opplever skole-hjem-samarbeidet.
(Master thesis, 2022)Abstract The number of children and youth diagnosed with autism spectrum disorder (ASD) has increased considerably over the last decades (Kaale & Nordahl-Hansen, 2019, p. 523; NOU, 2020: 1, p. 71; Surén et al., 2019) and ... -
Identitet og tekst i en lærebok for andrespråksundervisning. En kvalitativ innholdsanalyse av en lærebok på ungdomstrinnet i faget Grunnleggende norsk for minoritetsspråklige elever
(Master thesis, 2022)Formålet med denne studien har vært å undersøke hva som karakteriserer tekstinnholdet i en lærebok for flerspråklige ungdomstrinnselever som skal lære norsk som et andrespråk. Boka som er analysert er Norsk Start 8-10, ... -
Dialogisk undervisning og munnleg kommunikasjon i det norskfaglege klasserommet. Ein kvalitativ studie av ein lærars dialogiske undervisningsmetodar
(Master thesis, 2022)Føremålet med denne studien er å finne ut kva metodar ein lærar kan nytte for å skape meiningsfull dialog i klasserommet, korleis dette kan auke elevane sin munnlege kompetanse og kva dette kan ha å seie for elevane si ... -
Underveisvurdering for lærelyst i engelskundervisningen på mellomtrinnet. Et utvalg lærere sin opplevelse av arbeid med underveisvurdering for å fremme lærlyst.
(Master thesis, 2022)Sammendrag Formålet med denne studien har vært å se nærmere på hvordan engelsklærere på mellomtrinnet opplever sitt arbeid med underveisvurdering for å fremme lærelyst hos elevene. Lærelyst er et nytt begrep i opplæringsloven ... -
Dei norske folkebiblioteka – språkpolitiske aktørar? Ei gransking av språkpolitisk praksis i folkebiblioteka, med vekt på nynorsk
(Master thesis, 2022)Folkebiblioteka er mellom kulturinstitusjonane i Noreg som har flest brukarar, og arbeidet deira har ein vesentleg språkpolitisk dimensjon. Denne oppgåva undersøkjer dei norske folkebiblioteka som språkpolitiske aktørar, ...