Browsing Mastergradsoppgåver by Title
Now showing items 213-232 of 396
-
Ledelse i et kunnskapssamfunn. En kvalitativ case-studie om sammenhengen mellom situasjonsbestemt ledelse og det psykososiale arbeidsmiljøet i små teknologiske kunnskapsbedrifter
(Master thesis, 2023)Samfunnet har endret seg fra et industrisamfunn til et kunnskapssamfunn - som har ført til utfordringer innenfor fagområdet ledelse. Kunnskapsarbeiderens individualisering og økende kompetansenivå har skapt et behov for ... -
Ledelsespreferanser i Generasjon Z. En studie basert på semistrukturerte intervjuer av et lite utvalg psykologistudenter
(Master thesis, 2023)Abstract Our perceptions of what constitutes good leadership evolve in line with societal changes. Globalization, digitization, culture, governance, and the global economy are just a few of the factors that influence the ... -
Lederrollen i kommunen - en utfordring i forhold til effektuering og ansvar i BPA-ordningen
(Master thesis, 2012)Abstract Background and Purpose: The topic of this study is about how municipal leaders perceive their role in assistance provisioning decisions in which the services are organized as user-controlled personal assistance ... -
Legitimt leiarskap
(Master thesis, 2016)Samandrag I 2002 vart Sjukehusreforma med etablering av 5 regionale og 47 helseføretak i Norge innført, og førte til endringar i struktur, innhald og mål for sjukehusa. Ynskje om modernisering og effektivisering av offentleg ... -
Leiing av interkommunale barnevern. Forventningar til leiarrolla og konsekvensar for leiaråtferda
(Master thesis, 2013)Summary Many municipalities enter into inter-municipal co-operations. It means changes for many employees, when municipalities enter into agreements of co-operation concerning child welfare services. Leaders of inter-municipal ... -
Leiingskompetanse, pedagogisk kompetanse og refleksiv kompetanse. Erfaringar frå regional kompetanseordning blant barnehagestyrarar i Møre og Romsdal
(Master thesis, 2024)Regional kompetanseordning er ei tilskotsordning, initiert av Kunnskapsdepartementet for å styrke den kollektive kompetansen i barnehagen og skape eit likeverdig barnehagetilbod av høg kvalitet i hele landet. Ordninga ... -
Leik og leikprega aktivitetar i bokstavinnlæringa. Ein kvalitativ studie av lærarar sine meiningar om og bruk av leik og leikprega undervisning i bokstavinnlæringa på 1. trinn
(Master thesis, 2024)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle kunnskap om korleis lærarar tek i bruk leik og leikprega undervisning i bokstavinnlæringa på 1. trinn. I arbeidet med seksårsreforma i L97 såg ein at norske skular ikkje lukkas ... -
Leseforståing og lesemotivasjon på 10. trinnet. Korleis omarbeide tekst for å nå djupare forståing?
(Master thesis, 2021)Abstract Reading skills are important for the acquisition of knowledge in and out of school. Traditionally, reading has been looked upon as the responsibility of the Norwegian language teacher, but today it is defined ... -
Leseopplæring for minoritetsspråklige elever. En kvalitativ undersøkelse rundt læreres tilrettelegging for leseopplæring for minoritetsspråklige elever
(Master thesis, 2022)This master’s thesis sheds light on how teachers work with reading instruction for minority students, with focus on how to decode and crack the reading code and learning to read in the second language. Minority students ... -
Leseopplæring i videregående. En studie om tilrettelegging for leseutvikling gjennom fordypningsoppgaven i norsk for vg3
(Master thesis, 2019)Det siste året på videregående, nærmere bestemt Vg3, skal elevene gjennomføre en selvvalgt, selvstendig og utforskende fordypningsoppgave. Læreplanen legger opp til at elevene skal gjennomføre en selvvalgt studie som ... -
Leseopplæringstekstar og rom for differensiering. Ein studie av leseopplæringstekstar i tre digitale lærebøker for 1.steg
(Master thesis, 2021)Samandrag Formålet med denne studien har vore å undersøkje korleis tre digitale lærebøker gjev rom for differensiering gjennom korleis leseopplæringstekstane i begynnaropplæringa er oppbygd. Problemstillinga er: «Korleis ... -
Lesestrategiar på mellomtrinnet. Ein pedagogisk designstudie av fagtekstlesing i norskfaget
(Master thesis, 2024)Føremålet med studien skildra i denne masteroppgåva er å utvide kunnskapsgrunnlaget for bruk av eksplisitte lesestrategiar i norskfaget. Problemstillinga for studien er: Korleis arbeider ein lærar på mellomtrinnet med ... -
Litteratur som inngang til livsmeistring. Ein litteraturdidaktisk studie om korleis læreverket Norsk 5 legg til rette for elevane si utvikling av livsmeistring i skulen i møte med litteratur
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne studien har vore å sjå nærare på korleis livsmeistring blir arbeida med i møte med litteratur i læreverket Norsk 5. Livsmeistring er eit nytt omgrep i læreplanen etter Fagfornyinga, og er ein del av ... -
Litterær kanon i skulen? Ein studie av tekstantologiar for vidaregåande skule
(Master thesis, 2018)The main purpose of this study was to examine the existence of a literary canon in the text anthologies used for the Programs for General Studies at upper secondary school. The curricula after the Knowledge Promotion Reform ... -
Lokal, global eller glokal. Er det mogeleg å ta vare på den lokale og regionale kulturarven i globaliseringa sin tidsalder?
(Master thesis, 2018)Denne masteroppgåva har hatt fokus på lokalhistorie, den lokale og regionale kulturarven, og om det er mogeleg å ta vare på kulturarven i ei tid då kloden snurrar fortare enn nokon gong, og det kan sjå ut som vi går mot ... -
Lucky Næroset. Et casestudie om mobilisering og legitimitet i Næroset
(Master thesis, 2018)Denne masteroppgaven tar for seg historien om «Lucky Næroset» som ble opprettet som en fristat i 1999 med mål om å redde den lokale barneskolen i Næroset. Kommunestyret i Ringsaker kommune hadde vedtatt å legge ned skolen ... -
Lytting i lærebøker for norskfaget. Ein innhaldsanalyse av oppgåver i lærebokserien Norsk frå Cappelen Damm for 5.-7. trinn
(Master thesis, 2023)Munnlege ferdigheiter er ei av fire grunnleggande ferdigheiter i læreplanen i norsk, og lytting er ein viktig del av munnlegheit. Føremålet med denne masteroppgåva er å undersøke korleis lærebøker legg opp til at elevane ... -
Lærar si forståing om elevar som strevar dei første åra og korleis samarbeide med heimen?
(Master thesis, 2018)Tema i denne studien er barneskulelærarar sine opplevingar omkring elevar som strevar i opplæringa, og korleis eit samarbeid med foreldre til desse elevane kan støtte og motivere elevane i deira læring og utvikling. Søkelyset ... -
Lærarar sin bruk av tilbakemeldingar i norskfaget – korleis fremjar dei elevar sin skrivekompetanse?
(Master thesis, 2017)Samandrag Temaet for denne oppgåva er lærarar sin bruk av skriftlege tilbakemeldingar i norskfaget og om dei har mål om å auke elevar sin skrivekompetanse. Interessa er lagt til ulike faktorar innanfor tilbakemeldingspraksis ... -
Lærerens arbeid : hva kjennetegner norsklærerens arbeid på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2009)