Hvordan blir foreldremedvirkning ivaretatt i planlegging og gjennomføring av spesialundervisning?
dc.contributor.author | Røssevold, Linda Merethe | |
dc.date.accessioned | 2009-10-30T10:14:19Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153864 | |
dc.format.extent | 61896913 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | |
dc.subject | foreldremedverknad | nno |
dc.subject | spesialundervisning | nno |
dc.subject | individuelle opplæringsplanar | nno |
dc.subject | IOP | nno |
dc.subject.ddc | 371.9085 | |
dc.subject.ddc | 371.103 | |
dc.subject.ddc | 371.904394 | |
dc.title | Hvordan blir foreldremedvirkning ivaretatt i planlegging og gjennomføring av spesialundervisning? | nob |
dc.type | Master thesis | eng |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | eng |