Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRøssevold, Linda Merethe
dc.date.accessioned2009-10-30T10:14:19Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/153864
dc.format.extent61896913 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonobeng
dc.publisherHøgskulen i Volda
dc.subjectforeldremedverknadnno
dc.subjectspesialundervisningnno
dc.subjectindividuelle opplæringsplanarnno
dc.subjectIOPnno
dc.subject.ddc371.9085
dc.subject.ddc371.103
dc.subject.ddc371.904394
dc.titleHvordan blir foreldremedvirkning ivaretatt i planlegging og gjennomføring av spesialundervisning?nob
dc.typeMaster thesiseng
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282eng


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel