Stille inne, stille ute : ein kvalitativ studie av lærarar si oppleving og igangsetjing av tiltak i høve stille og innagerande elevar
dc.contributor.author | Vatnøy, Anne Oddlaug Gjengedal | |
dc.date.accessioned | 2008-11-06T11:08:44Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153876 | |
dc.format.extent | 8011689 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | en |
dc.subject.ddc | 371.94 | |
dc.subject.other | grunnskolen allmenlærarar blyge stille sky elevar | no |
dc.title | Stille inne, stille ute : ein kvalitativ studie av lærarar si oppleving og igangsetjing av tiltak i høve stille og innagerande elevar | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en |