• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Høgskulen i Volda
  • Rapportar og andre skrifter
  • Rapportar
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Høgskulen i Volda
  • Rapportar og andre skrifter
  • Rapportar
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klasseromforsking. Kunnskapsstatus og konsekvensar for lærarrolla og lærarutdanning.

Haug, Peder
Research report
Thumbnail
Åpne
Rapport_21.pdf (256.0Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/154179
Utgivelsesdato
2011
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Rapportar [122]
Sammendrag
Denne utgreiinga er laga på oppdrag av Kunnskapsdepartementet i samband med arbeidet med ei stortingsmelding om lærarrolla og lærarutdanninga. Den tek opp og presenterer nyare norsk klasseromforsking ut frå ei slik bestilling: … et notat om kunnskapsstatus innen klasseromsforskning og vurdering av konsekvenser for lærerrolle og lærerutdanning.
Beskrivelse
Peder Haug er professor ved Institutt for pedagogikk, ved Høgskulen i Volda. Rapporten vart utarbeida på oppdrag frå Kunnskapsdepartementet, mai 2008.
Utgiver
Høgskulen i Volda
Serie
;21

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit