Show simple item record

dc.contributor.authorHaug, Peder
dc.date.accessioned2011-11-21T14:09:42Z
dc.date.available2011-11-21T14:09:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-82-7661-302-5
dc.identifier.issn1891-5981
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/154179
dc.descriptionPeder Haug er professor ved Institutt for pedagogikk, ved Høgskulen i Volda. Rapporten vart utarbeida på oppdrag frå Kunnskapsdepartementet, mai 2008.no_NO
dc.description.abstractDenne utgreiinga er laga på oppdrag av Kunnskapsdepartementet i samband med arbeidet med ei stortingsmelding om lærarrolla og lærarutdanninga. Den tek opp og presenterer nyare norsk klasseromforsking ut frå ei slik bestilling: … et notat om kunnskapsstatus innen klasseromsforskning og vurdering av konsekvenser for lærerrolle og lærerutdanning.no_NO
dc.language.isonnono_NO
dc.publisherHøgskulen i Voldano_NO
dc.relation.ispartofseries;21
dc.subjectUndervisningno_NO
dc.subjectKlasseromforskingno_NO
dc.subjectLærarrollano_NO
dc.subjectLærarutdanningno_NO
dc.titleKlasseromforsking. Kunnskapsstatus og konsekvensar for lærarrolla og lærarutdanning.no_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280no_NO
dc.source.pagenumber30no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record