Show simple item record

dc.contributor.authorHauknes, Tanja
dc.date.accessioned2024-07-18T07:59:31Z
dc.date.available2024-07-18T07:59:31Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3142104
dc.description.abstractI denne oppgåva vert problemstillinga «Korleis arbeidar barnehagelæraren med å leggje til rette for å etablere relasjonar mellom barn og personale i overgangen mellom heim og barnehage?», sett i samanheng med relevant teori, forsking og empiri. Eg har gjennomført tre kvalitative forskingsintervju med barnehagehagelærarar. Studien viser korleis barnehagelæraren jobbar for å leggje til rette for ein god overgang og etablering av relasjon mellom personale og barn i fasane før barn tek til i barnehage, når barnet byrjar i barnehagen og fyrste tida utan føresette. Funna mine i denne studien er at når føresette er aktivt med i tilvenninga vil dette gi ein betre overgang mellom heim og barnehage. Når føresette bidreg aktivt i tilvenninga vil barna føle seg tryggare og lettare byggje ein god relasjon til personalet.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen i Voldaen_US
dc.titleBygging av relasjonar i overgangen mellom heim og barnehage. Korleis arbeidar barnehagelæraren med å leggje til rette for å etablere relasjonar mellom barn og personale i overgangen mellom heim og barnehage?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber49en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record