Bygging av relasjonar i overgangen mellom heim og barnehage. Korleis arbeidar barnehagelæraren med å leggje til rette for å etablere relasjonar mellom barn og personale i overgangen mellom heim og barnehage?
dc.contributor.author | Hauknes, Tanja | |
dc.date.accessioned | 2024-07-18T07:59:31Z | |
dc.date.available | 2024-07-18T07:59:31Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3142104 | |
dc.description.abstract | I denne oppgåva vert problemstillinga «Korleis arbeidar barnehagelæraren med å leggje til rette for å etablere relasjonar mellom barn og personale i overgangen mellom heim og barnehage?», sett i samanheng med relevant teori, forsking og empiri. Eg har gjennomført tre kvalitative forskingsintervju med barnehagehagelærarar. Studien viser korleis barnehagelæraren jobbar for å leggje til rette for ein god overgang og etablering av relasjon mellom personale og barn i fasane før barn tek til i barnehage, når barnet byrjar i barnehagen og fyrste tida utan føresette. Funna mine i denne studien er at når føresette er aktivt med i tilvenninga vil dette gi ein betre overgang mellom heim og barnehage. Når føresette bidreg aktivt i tilvenninga vil barna føle seg tryggare og lettare byggje ein god relasjon til personalet. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | en_US |
dc.title | Bygging av relasjonar i overgangen mellom heim og barnehage. Korleis arbeidar barnehagelæraren med å leggje til rette for å etablere relasjonar mellom barn og personale i overgangen mellom heim og barnehage? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 49 | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Barnehagelærarutdanning (BLU) [39]
I denne samlinga finst bacheloroppgåver frå barnehagelærarutdanninga som har fått karakteren A eller B.