• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Barnehagelærarutdanning (BLU) på tittel 
  •   Hjem
  • Høgskulen i Volda
  • Bacheloroppgåver
  • Barnehagelærarutdanning (BLU)
  • Blar i Barnehagelærarutdanning (BLU) på tittel
  •   Hjem
  • Høgskulen i Volda
  • Bacheloroppgåver
  • Barnehagelærarutdanning (BLU)
  • Blar i Barnehagelærarutdanning (BLU) på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Barnehagelærarutdanning (BLU) på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-20 av 31

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Barn i sorg 

      Myklebust, Line Kristin (Bachelor thesis, 2021)
      I denne oppgaven har jeg valgt temaet barn i sorg, og hvordan pedagogisk leder har arbeidet for å ivareta og støtte barn i sorg etter dødsfall i nære relasjoner. Jeg valgte dette fordi jeg mener dette er et viktig tema som ...
    • Barn med språkvansker – en studie om tidlig innsats i barnehagen 

      Necker-Kollstrøm, Carolin (Bachelor thesis, 2017)
      I denne bacheloroppgaven blir problemstillingen hvordan barnehagelæreren fokuserer på tidlig innsats når det gjelder barn med språkvansker, sett i lys av teori og empiri. Jeg har valgt å støtte meg til litteratur av ...
    • Barnehagen, den nye skulen? : om læring i barnehagen og plassen den har 

      Strømme, Ragnhild Slettvold (Bachelor thesis, 2015)
      This study investigated the propriety of learning in modern day kindergartens. Three kindergarten teachers (Pedagogical leaders) from different kindergartens were interviewed. The study focuses on how the educators perceive ...
    • Barnehagestart 

      Stokken, Solbjørg Kristine (Bachelor thesis, 2015)
      Temaet for denne oppgåva er det å skulle byrje i barnehage for dei aller minste i tydinga barn på eitt og to år. Problemstillinga mi er: «Korleis leggje til rette for ein trygg og god overgang heim-barnehage?». Her ligg ...
    • Barns sosiale kompetanse 

      Schakenda, Eilen Myking (Bachelor thesis, 2017)
      Tittel for denne studien er Barns sosiale kompetanse. Studien har eit formål om å undersøkje korleis personalet i barnehagen kan bidra til å fremje barns sosiale kompetanse. Sosial kompetanse er eit stort omgrep, det er ...
    • Bruken av estetiske fag i barnehagen : ei kvalitativ forskingsstudie om metodar og bruk av dei estetiske faga i barnehagen 

      Gausemel, Marte (Bachelor thesis, 2015)
      I denne oppgåva har eg fokusert på korleis pedagogisk leiar legg til rette for bruk av estetiske fag i barnehagekvardagen, med særleg vekt på musikkfaget. Grunnen til at eg valde dette som tema for oppgåva er at eg har ...
    • Dei stille borna 

      Ulstein, Solveig Marie (Bachelor thesis, 2021)
      I denne oppgåva er temaet Dei stille borna. Formålet er å få større innsikt i korleis ein kan inkludere dei stille borna. Eg har fokusert på personlegdomstrekket å vere stille, og ikkje det som handlar om tausheit grunna ...
    • «Du og jeg og vi to». To likestilte pedagoger på én avdeling.Hvilke strategier for ledelse bidrar til samarbeid? 

      Eikrem, Anita B. Quon (Bachelor thesis, 2018)
      Forskning om ledelse i barnehagen er begrenset, og det er lite om hvordan to ledere kan samarbeide om ledelse. Etter en gjennomgang av forskjellige teorier og strategier om ledelse, ble tre relevante teorier valgt ut for ...
    • Ei oppgåve om barnehagelærarar sitt arbeid med avdekking av seksuelle overgrep blant barna i barnehagen 

      Steinnes, Hege (Bachelor thesis, 2017)
      I denne bacheloroppgåva har eg valt å ha fokus på temaet avdekking av seksuelle overgrep blant barn i barnehagen. Dette er eit tema som eg har for lite kunnskap om, og som vil vere naudsynt for meg som komande barnehagelærar ...
    • En intervjustudie om erfaringer med døve barn i en hørende barnehageverden 

      Christiansen, Helle (Bachelor thesis, 2019)
      Med utgangspunkt i problemstillingen "Hvilke erfaringer har personalet med tilrettelegginger for døve barnehagebarn?" har jeg brukt en kvalitativ metode i arbeidet med dette, og samlet inn data ved epost-intervju av en ...
    • En kvalitativ studie om hvordan barnehagen kan arbeide med de flerspråklige barnas morsmål 

      Aarflot, Mari (Bachelor thesis, 2015)
      I denne bacheloroppgaven blir problemstillingen om hvordan barnehagen kan arbeide med de flerspråklige barnas morsmål, sett i lys av teori og empiri. Jeg har brukt en kvalitativ metode i arbeidet med dette, og data er ...
    • Er tausheit verkeleg gull? Ein studie av barnehagelærarar sine erfaringar med dei stille barna 

      Eidheim, Ingvild (Bachelor thesis, 2017)
      Hensikt og bakgrunn: Eg har valt dei stille barna som tema for mi bacheloroppgåve. Eg valde dette temaet fordi eg syns det er viktig å sette fokus på dei stille barna i barnehagen. Eg vil også bevisstgjere meg sjølv på ...
    • Foreldresamarbeid. Ei kvalitativ studie om foreldresamarbeid med fleirspråklege foreldre i barnehagen 

      Hellevik, Gro Anita (Bachelor thesis, 2017)
      Eit samarbeid med fleirspråklege foreldre kan vere utfordrande, der det verbale språket ikkje er likt mellom barnehagepersonalet og foreldra. Dette er noko eg har erfart sjølv frå praksis og som eg søkjer auka kunnskap om. ...
    • «Gi meg en trygg og god start i barnehagen» – En kvalitativ studie om pedagogisk leder sin rollefor å sikre de yngste barna en god tilvenning i barnehagen 

      Korsnes, Embla Rakvåg (Bachelor thesis, 2021)
      Tema for denne oppgaven er pedagogisk leder sin rolle for å sikre de yngste barna en god tilvenning i barnehagen. Bakgrunnen for valget mitt er at det er de yngste barna jeg ønsker å jobbe med når jeg er ferdig utdannet ...
    • "Her er ikke plass til en til" : en kvalitativ bacheloroppgave som omhandler mobbing og negativ atferd blant barn i barnehagen 

      Rekdal, Kine (Bachelor thesis, 2015)
      Mobbing er i dag et sentralt tema, og man kan snakke om mobbing på flere arenaer. Det at mobbing forekommer i skolen er blitt et akseptert fenomen, og det er få som vil benekte dette. Mobbing kan imidlertid virke å være ...
    • «Hva ser vi – Hva gjør vi». Omsorgssvikt og barn i sårbare livssituasjoner, hvordan kan barnehagelærer arbeide for å oppdage og følge opp mistanke om omsorgssvikt i barnehagen? 

      Sætren, Bianca Halnes (Bachelor thesis, 2019)
      I denne oppgaven har jeg valgt å se nærmere på temaet omsorgssvikt, og hvordan barnehagelærer kan arbeide for å oppdage og følge opp mistanke om omsorgssvikt i barnehagen. Bakgrunn for valget mitt er at omsorgssvikt er noe ...
    • Hvilestund i barnehagen 

      Ingjerd, Emilie Messenlien (Bachelor thesis, 2020)
      Problemstillingen i denne bacheloroppgaven har vært «Hvordan legger barnehagen til rette for hvilestund for de eldste barna i barnehagen». Jeg har sett på styringsdokument og sammenfattet teori om temaet. I tillegg har jeg ...
    • Hvordan jobber ulike arbeidsgrupper i barnehagen med barn som har autismespekterdiagnose? 

      Ona, Kristian Caro Alisbo Vedde (Bachelor thesis, 2021)
      I denne oppgaven så jeg nærmere på hvordan ulike arbeidsgrupper i barnehagen jobber med barn innenfor autismespekterdiagnose (ASD). Jeg har gjort rede for tema og problemstilling. Deretter har jeg presentert denne ...
    • Høgtlesing i barnehagen. Ein studie av personalet i barnehagen sitt arbeid med lesestrategiar og høgtlesing 

      Eidheim, Synnøve Karine Vatne (Bachelor thesis, 2017)
      Bakgrunn og hensikt: Temaet høgtlesing i barnehagen er noko som eg har funne interessant i lengre tid, og som eg sjølv kjenner at eg både vil ha og treng meir kunnskap om. Barna som veks opp no, veks opp i eit kunnskapssamfunn ...
    • Kommunikasjon i samarbeidet med minoritetsspråklege foreldre 

      Myrene, Elisabeth Kirsten Haddal (Bachelor thesis, 2017)
      Bakgrunnen for denne oppgåva er auka forståing for kor viktig det er at personale og minoritetsspråklege foreldre forstår kvarandre. Det kan lett oppstå mistydingar når partane i ein dialog ikkje nyttar felles språk. Rammeplan ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit