Blar i Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk) på utgivelsesdato
Viser treff 41-60 av 109
-
"Eg les aldri, men eg er på internett fleire gonger i veka". Ein kvantitativ studie av gutar og jenter sine fritidslesevanar på mellomsteget
(Master thesis, 2016)Summary The topic of this thesis is leisure reading habits. As a part of this study, the 7th grade pupils’ habits of leisure reading both printed and digital texts have been researched. The thesis is based on two research ... -
Problemåtferd og sosiale dugleikar i skolen. Ei samanlikning av elevar som viser åtferdsutfordringar og elevar utan vanskar si problemåtferd og sosiale dugleikar
(Master thesis, 2016)Abstract The theme of this thesis is problem behavior and social skills in schooling. These constructs are interpreted in light of a traditional individual perspective and an inclusion system perspective. This is to ... -
Hvordan erfarer styrer og pedagogiske ledere at strukturelle og relasjonelle faktorer kan påvirke barn som viser utfordrende atferd i barnehagen?
(Master thesis, 2016)Summary This study sheds light on how leader and educational leaders have observed that structural and relational factors affect children showing challenging behavior in kindergarten. The study is qualitative and the data ... -
Lærarar sin bruk av tilbakemeldingar i norskfaget – korleis fremjar dei elevar sin skrivekompetanse?
(Master thesis, 2017)Samandrag Temaet for denne oppgåva er lærarar sin bruk av skriftlege tilbakemeldingar i norskfaget og om dei har mål om å auke elevar sin skrivekompetanse. Interessa er lagt til ulike faktorar innanfor tilbakemeldingspraksis ... -
Effekten av hjelp med leksene i matematikk. Er det skilnad på den faglege utviklinga til elevane i matematikk ut frå kor mykje hjelp elevane får med heimeleksene i faget?
(Master thesis, 2018)Denne oppgåva har blitt til som ein del av masterstudiet i undervisning og læring ved Høgskulen i Volda. Utgangspunktet for dei undersøkingane eg har gjort er deler av materialet som er samla inn gjennom SPEED- prosjektet ... -
Inquiry i matematikkundervisningen – seks læreres betraktninger
(Master thesis, 2018)Studien har til hensikt å undersøke læreres syn på inquiry i matematikkundervisningen. Studiens overordnede problemstilling er: Hvordan beskrives inquiry og utforskende matematikk av lærere som bruker dette i sin undervisning? ... -
Skulelivskvalitet ved alternative skular. Ei kvalitativ, retrospektiv undersøking av tidlegare elevar si oppleving av eigen skulelivskvalitet
(Master thesis, 2018)Denne studien handlar om skulelivskvaliteten til tidlegare elevar ved alternative skular. Trass i at relativt mange er elevar ved alternative skular er dette ei elevgruppe som ikkje er godt representert i forskinga. Det ... -
Stolt og pressa. Ei kvantitativ undersøking av haldningar blant nynorskelevar på VG2 i Møre og Romsdal fylkeskommune
(Master thesis, 2018)Denne studien har hatt som føremål å kartleggje haldningar blant elevar med nynorsk som hovudmål. Bakgrunnen for dette har vore eit ynskje om å setje lys på korleis elevane sjølve opplever kvardagen som nynorskbrukarar, ... -
På kva måte får eit barn med åtferdsvanske god støtte med tidleg innsats-tiltak? Eit utforskande eitt case study om systemiske, suksessfremjande tiltak.
(Master thesis, 2018)Denne masteravhandlinga fokuserer på tidleg innsats-tiltak for barn med åtferdsvanskar. Bakgrunnen for studien er forsking (Nordahl,et al., 2018) som peiker på spriket mellom Regjeringa sitt aukande fokus på tidleg innsats ... -
Elever i matematikkvansker
(Master thesis, 2018)Denne oppgaven omhandler elever som er i matematikkvansker. Målet med studien er å finne ut hvordan læreren kartlegger elever som er i matematikkvansker og hvilke tiltak han vurderer med hensyn til eleven sine læringsfor ... -
Rettigheter for elever med behov for ASK. En kvalitativ studie om læreres opplevelse og praktisering av rettighetene til elever som har behov for ASK.
(Master thesis, 2018)Gjennom denne masteroppgaven har jeg forsøkt å finne svar på hvordan elever som har behov for Alternativ og Supplerende Kommunikasjon (ASK) får oppfylt sine rettigheter. Lovverket ble endret i 2012, og Norge ble da det ... -
Litterær kanon i skulen? Ein studie av tekstantologiar for vidaregåande skule
(Master thesis, 2018)The main purpose of this study was to examine the existence of a literary canon in the text anthologies used for the Programs for General Studies at upper secondary school. The curricula after the Knowledge Promotion Reform ... -
Musikklæreres klasseledelsesarbeid knyttet til lærer-elev-relasjoner og arbeidsro. En kvalitativ intervjustudie om 4 læreres erfaringer
(Master thesis, 2018)The topic of this study is the learning environment, more specifically classroom management in the music subject in primary school (5th-7th grade) with emphasis on teacher-student relationships and classroom order. Research ... -
Fordjupingsoppgåva i norskfaget. Korleis konkretiserer, tilrettelegg og rettleiar lærarar elevar i arbeidet med fordjupingsoppgåva i norsk vg3?
(Master thesis, 2018)Denne masteroppgåva er ein hermeneutisk studie av korleis lærarar forstår og arbeider med fordjupingsoppgåva i norsk vg3. Problemstillinga er: korleis konkretiserer, tilrettelegg og rettleiar lærarar elevar i arbeidet med ... -
Det sårbare samarbeidet. Ei kvalitativ, retrospektiv studie av føresette og skulen si oppleving og forståing av samarbeid for elevar med skulevegring.
(Master thesis, 2018)This Master’s thesis aims to extend our knowledge of the parental experience when their child refuses to go to school. In particular, I wish to reveal how the parents themselves feel they are received by the school and how ... -
Lærar si forståing om elevar som strevar dei første åra og korleis samarbeide med heimen?
(Master thesis, 2018)Tema i denne studien er barneskulelærarar sine opplevingar omkring elevar som strevar i opplæringa, og korleis eit samarbeid med foreldre til desse elevane kan støtte og motivere elevane i deira læring og utvikling. Søkelyset ... -
Forebygge nettovergrep. En kvalitativ studie om forebyggende undervisning
(Master thesis, 2018)Temaet for denne studien er hvordan lærere kan forebygge nettovergrep gjennom å snakke om temaet med elevene. Forskning viser at det er viktig å gi elevene kunnskap om hva vettovergrep er, for å beskytte elevene mot ... -
Særemne, sært eller særegent. En studie av fordypningsemnet i norsk på VG3
(Master thesis, 2018)Denne studien tar for seg særemnet/fordypningsemnet i norsk på VG3, slik det fremkommer i læreplanene fra 1974 da videregående skole ble innført for alle og til 2013. I dette arbeidet har jeg sett på hvordan læreplanmålet ... -
Halde fram med matte eller ikkje? Ei kvalitativ undersøking av faktorar som har påverka val av matematikkfag i vidaregåande skule for elevar som no går Vg3 studiespesialisering
(Master thesis, 2019)I denne masteroppgåva ser eg på faktorar som har påverka val av matematikkfag for elevar som går utdanningsprogram for studiespesialisering. I kunnskapsgrunnlaget tek eg føre meg teori og forsking knytt til desse vala, og ... -
GeoGebra i Matematikk 1T. Frå lærarane i faget sin synsvinkel
(Master thesis, 2019)Summary For 25 years, calculators with graphical window and later software on PC have been used as a digital aid in mathematics in upper secondary schools in Norway. In the last 10 years it is GeoGebra that has largely ...