Blar i Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk) på emneord "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282"
Viser treff 1-20 av 36
-
«Å få til eit inkluderande læringsmiljø er eit langsiktig arbeid». Ein kvalitativ studie om korleis det blir lagt til rette for eit inkluderande læringsmiljø for elevar med spesialpedagogisk ressurs
(Master thesis, 2022)Abstract In this master’s thesis we look at how homeroom teachers and special educators facilitate an including learning environment for pupils receiving special education. Based upon the Salamanca declaration (UNESCO, ... -
Barnehagelæreres arbeid med inkludering av barn med innagerende atferd
(Master thesis, 2022)Abstract In this master´s thesis, it is researched how kindergarten teachers understand the concept of inclusion and how they practice inclusion with children who have an internalized behavior. The purpose of the study ... -
Det sårbare samarbeidet. Ei kvalitativ, retrospektiv studie av føresette og skulen si oppleving og forståing av samarbeid for elevar med skulevegring.
(Master thesis, 2018)This Master’s thesis aims to extend our knowledge of the parental experience when their child refuses to go to school. In particular, I wish to reveal how the parents themselves feel they are received by the school and how ... -
"Dette skal vi få til sammen". En kvalitativ studie om aggresjon og tidlig innsats i småskolen
(Master thesis, 2015)Abstract This study focusing aggression in primary school. Aggression is seen as a serious problem in society and pupils who show aggression constitutes a widespread problem in school. This master thesis focuses on teachers' ... -
Elevar sin motivasjon for norskfaget på 6. og 9. årstrinn.
(Master thesis, 2015)Temaet for denne oppgåva er motivasjon for norskfaget. Den er basert på følgjande forskingsspørsmål: ”Kva skilnad finn ein i elevar sin motivasjon for norskfaget på 6. og 9. årstrinn? Og kva skilnad finn ein mellom gutar ... -
En kvalitativ studie av 3.klassingers skriveferdigheter i heldigitale og tradisjonelle klasserom. Hvordan hevder lærere at de gjennomfører skriveopplæringen i en hel-digital og en tradisjonell klasse, og hvilken innvirkning har skriveopplæringen på elevers skriveferdigheter?
(Master thesis, 2020)Abstract The theme for this study is writing skills for students in the third grad that had either digital writing training or traditional writing training, also how the teachers to these classes go through with the ... -
En kvalitativ studie om lærerens arbeid med livsmestring for elever med Asperger syndrom
(Master thesis, 2021)Abstract This study revolves around the work with life skills for pupils with Asperger syndrome. Life skills is a new theme in school og should apply to all pupils, but the guidelines that are given do not say much about ... -
En kvalitativ studie om sammenhengen mellom ordinær opplæring og spesialundervisning for elever med spesialpedagogisk ressurs
(Master thesis, 2020)Formålet med denne studien er å øke kunnskapen om hva som kjennetegner skolen sitt arbeid med å skape sammenheng mellom den ordinære opplæringen og spesialundervisning for elever som får spesialpedagogisk ressurs på 2.- ... -
"Er dette matematikk? ". Utvikling, utprøving og empirisk analyse av et undervisningsopplegg for lærere i ungdomsskolen , med mål om å hjelpe dem i gang med matematisk modellering.
(Master thesis, 2022)Abstract In this master’s thesis, I describe the development of a program that aims to foster the use of mathematical modelling in teaching in lower secondary schools. The master’s thesis follows principles for educational ... -
"For dagane går opp og ned og det er normalt at det svingar". Korleis kan lærarar oppleve å gjere seg nytte av eit kurs om psykisk helse i skulen gitt som undervisning til elevane av eksterne kurshaldarar?
(Master thesis, 2020)Barn og unge skal kunne møte dei utfordringane livet byr på og skulen er ein viktig arena for å lære å meistre liv og helse. God psykisk helse er mellom anna eit av dei områda som skal ruste barn og unge til å bere motgang ... -
Forebygge nettovergrep. En kvalitativ studie om forebyggende undervisning
(Master thesis, 2018)Temaet for denne studien er hvordan lærere kan forebygge nettovergrep gjennom å snakke om temaet med elevene. Forskning viser at det er viktig å gi elevene kunnskap om hva vettovergrep er, for å beskytte elevene mot ... -
Hvordan arbeider et utvalg lærere for å tilpasse opplæringen for elever med spesialpedagogisk vedtak der kroppslig uro er en del av utfordringene?'
(Master thesis, 2022)Abstract Teaching must be adapted to the individual pupil within the learning community. Pupils who need adapted teaching beyond the ordinary teaching programme, are entitled to special-needs education. These pupils ... -
Hvordan arbeides det systematisk for å sikre skoienærvær av elever med autismespekterdiagnose?. En kvalitativ studie av skolens erfaringer.
(Master thesis, 2022)Abstract This study is about school presence and pupils with autism spectre diagnosis. The background for the subject matter chosen in this study, is scientific research made by Ellen Kathrine Munkhaugen, School refusal ... -
Hvordan forstår lærere aggresjon, og hvordan kan man håndtere det? En kvalitativ intervjustudie om aggresjon i skolen
(Master thesis, 2015)Abstract The theme of the study is the understanding and handling of aggression. Research shows that it is the authoritative adult role that provides the greatest opportunity to influence behavior. Relationships are ... -
Ivaretakelse av ASK i overgangen fra barnehage til skole. En kvalitativ studie som gjennom intervju med foresatte og fagpersoner har til hensikt å studere hvordan overgangen forberedes og tilrettelegges for å ivareta ASK-brukerens kommunikasjonsform
(Master thesis, 2022)Summary The purpose of this study has been to shed light on the topic of taking care of Augmentative and Alternative Communication (ACC) in the transition between kindergarten and school. Transitions can be challenging ... -
Korleis erfarer aktørar kring elevar med Downs syndrom kvalitet i opplæringstilboda? Eit utforskande Two-sited Case Study om foreldre - og lærarar sine erfaringar med kvalitet i opplæringstilboda for to elevar med Downs syndrom
(Master thesis, 2019)Formålet med denne studien er å undersøke foreldre og pedagogar sine erfaringar med kvalitet i opplæringa for elevar med Downs syndrom. Tidlegare forsking (Bachmann, Haug, & Nordahl, 2006; Nordahl, et al., 2018; Atasoy & ... -
Korleis kan læraren legge til rette for at svakt presterande elevar i matematikk kan bli meir motivert til å arbeide med faget?. «Det handlar jo ikkje berre om matematikk»
(Master thesis, 2016)Summary in English Motivation is a term that has gained ever more attention of the Norwegian school the last few years. For teachers, there is a major challenge in motivating weakly performing pupils in mathematics in the ... -
Korleis meistrar elevar med autisme fjellturar og konsertar? Ein kvalitativ intervjustudie av foreldre sine erfaringar med annleise skuledagar
(Master thesis, 2020)Denne studien handlar om korleis elevar med autisme meistrar annleise skuledagar. Ekskursjonar, skidagar og juleavslutningar er døme på skuledagar utan vanleg timeplan. Slike dagar bryt med ordinære rutinar og stiller høge ... -
Korleis trivst elevar som mottek spesialundervisning i skulen, og kva forskjellar er det mellom barneskulen og ungdomsskulen?
(Master thesis, 2020)Summary This thesis investigates the well-being of students with special education, and if there are any differences between students in elementary school and lower secondary school. The method that is used is a quantitative ... -
Leseforståing og lesemotivasjon på 10. trinnet. Korleis omarbeide tekst for å nå djupare forståing?
(Master thesis, 2021)Abstract Reading skills are important for the acquisition of knowledge in and out of school. Traditionally, reading has been looked upon as the responsibility of the Norwegian language teacher, but today it is defined ...