Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk): Nye registreringer
Viser treff 41-60 av 109
-
Leseopplæring i videregående. En studie om tilrettelegging for leseutvikling gjennom fordypningsoppgaven i norsk for vg3
(Master thesis, 2019)Det siste året på videregående, nærmere bestemt Vg3, skal elevene gjennomføre en selvvalgt, selvstendig og utforskende fordypningsoppgave. Læreplanen legger opp til at elevene skal gjennomføre en selvvalgt studie som ... -
Halde fram med matte eller ikkje? Ei kvalitativ undersøking av faktorar som har påverka val av matematikkfag i vidaregåande skule for elevar som no går Vg3 studiespesialisering
(Master thesis, 2019)I denne masteroppgåva ser eg på faktorar som har påverka val av matematikkfag for elevar som går utdanningsprogram for studiespesialisering. I kunnskapsgrunnlaget tek eg føre meg teori og forsking knytt til desse vala, og ... -
Matematisk problemløsing på småskolen. "Hvordan kan man som lærer undervise ved bruk av matematisk problemløsing på småskolen?"
(Master thesis, 2019)Til tross for at det allerede finnes mye teori som peker på gevinstene ved å arbeide med matematisk problemløsning, samt at problemløsning stadig får en tydeligere plass i læreplanen, er dette en undervisningsmåte som ... -
Arbeidsmetodar og tilrettelegging for elevar si skriveopplæring i begynnaropplæringa
(Master thesis, 2019)Formålet med denne studien har vore å undersøkje kva for arbeidsmetodar tre lærarar bruker for å legge til rette for elevane si skriveopplæring i begynnaropplæringa. Problemstillinga lyder som følgje: «Kva for ulike ... -
Skiftande skrivedidaktikk. Ein studie av skrivedidaktiske retningar i vidaregåande opplæring slik dei framstår i læreplanar og Norsklæraren i perioden 1977-2017
(Master thesis, 2019)Abstract The topic for this master’s thesis is writing didactics in the Norwegian subject in Upper Secondary School. The thesis examines which trends in writing didactics that have been dominating the curricula for Upper ... -
Korleis implementerer skulen punkt 1 i Aktivitetsplikta : "Å følgje med"? "Eg føler lærarane av og til berre følgjer med på nokre elevar"
(Master thesis, 2019)1.august 2017 tredde bestemmingane om §9 A-4. Aktivitetsplikt for å sikre at elevar har eit trygt og godt psykososialt skolemiljø i kraft (Opplæringslova, 1998). Ifølgje punkt nummer ein i Aktivitetsplikta er dei vaksne ... -
«Eg rekk ikkje over 25 elevar med munnleg tilbakemelding i alle fall». Tilpassa opplæring og tilbakemelding i begynnaropplæringa
(Master thesis, 2019)Samandrag Tema i denne studien er tilpassa opplæring og tilbakemelding i begynnaropplæringa. Ny teknologi har endra skulekvardagen når det gjeld bruk av læringsverktøy og arbeidsmetodar. Dette gjeld for både lærarar og ... -
Rask bokstavprogresjon eller ikkje? Ein mixed methods-studie av lærarar sitt arbeid med og utan nettbrett i bokstavinnlæringa
(Master thesis, 2019)Samandrag Temaet for denne studien er bokstavinnlæring og korleis nokre førsteklasselærarar arbeider med dette. Eg ønskjer å finne ut kva slags utbreiing rask bokstavprogresjon har blant eit utval lærarar. Vidare ønskjer ... -
Skrivinga sin plass i norskopplæringa for vaksne innvandrarar. Ein kvantitativ studie av korleis lærarane arbeider med skriveopplæringa
(Master thesis, 2019)Summary Through a survey I have tried to answer the question for this master thesis: How do teachers who teach adult immigrants Norwegian work with writing tuition? It is a political goal that the immigrants learn ... -
Munnleg : den gløymde ferdigheita. Ein kvalitativ studie om vurdering i norsk munnleg
(Master thesis, 2019)Summary The theme in this thesis is evaluation in oral Norwegian at the secondary school level. My topic question is: How do teachers at Secondary Schools report their evaluations in oral Norwegian? The research consists ... -
GeoGebra i Matematikk 1T. Frå lærarane i faget sin synsvinkel
(Master thesis, 2019)Summary For 25 years, calculators with graphical window and later software on PC have been used as a digital aid in mathematics in upper secondary schools in Norway. In the last 10 years it is GeoGebra that has largely ... -
Musikklæreres klasseledelsesarbeid knyttet til lærer-elev-relasjoner og arbeidsro. En kvalitativ intervjustudie om 4 læreres erfaringer
(Master thesis, 2018)The topic of this study is the learning environment, more specifically classroom management in the music subject in primary school (5th-7th grade) with emphasis on teacher-student relationships and classroom order. Research ... -
Litterær kanon i skulen? Ein studie av tekstantologiar for vidaregåande skule
(Master thesis, 2018)The main purpose of this study was to examine the existence of a literary canon in the text anthologies used for the Programs for General Studies at upper secondary school. The curricula after the Knowledge Promotion Reform ... -
Det sårbare samarbeidet. Ei kvalitativ, retrospektiv studie av føresette og skulen si oppleving og forståing av samarbeid for elevar med skulevegring.
(Master thesis, 2018)This Master’s thesis aims to extend our knowledge of the parental experience when their child refuses to go to school. In particular, I wish to reveal how the parents themselves feel they are received by the school and how ... -
Rettigheter for elever med behov for ASK. En kvalitativ studie om læreres opplevelse og praktisering av rettighetene til elever som har behov for ASK.
(Master thesis, 2018)Gjennom denne masteroppgaven har jeg forsøkt å finne svar på hvordan elever som har behov for Alternativ og Supplerende Kommunikasjon (ASK) får oppfylt sine rettigheter. Lovverket ble endret i 2012, og Norge ble da det ... -
Særemne, sært eller særegent. En studie av fordypningsemnet i norsk på VG3
(Master thesis, 2018)Denne studien tar for seg særemnet/fordypningsemnet i norsk på VG3, slik det fremkommer i læreplanene fra 1974 da videregående skole ble innført for alle og til 2013. I dette arbeidet har jeg sett på hvordan læreplanmålet ... -
Effekten av hjelp med leksene i matematikk. Er det skilnad på den faglege utviklinga til elevane i matematikk ut frå kor mykje hjelp elevane får med heimeleksene i faget?
(Master thesis, 2018)Denne oppgåva har blitt til som ein del av masterstudiet i undervisning og læring ved Høgskulen i Volda. Utgangspunktet for dei undersøkingane eg har gjort er deler av materialet som er samla inn gjennom SPEED- prosjektet ... -
Stolt og pressa. Ei kvantitativ undersøking av haldningar blant nynorskelevar på VG2 i Møre og Romsdal fylkeskommune
(Master thesis, 2018)Denne studien har hatt som føremål å kartleggje haldningar blant elevar med nynorsk som hovudmål. Bakgrunnen for dette har vore eit ynskje om å setje lys på korleis elevane sjølve opplever kvardagen som nynorskbrukarar, ... -
På kva måte får eit barn med åtferdsvanske god støtte med tidleg innsats-tiltak? Eit utforskande eitt case study om systemiske, suksessfremjande tiltak.
(Master thesis, 2018)Denne masteravhandlinga fokuserer på tidleg innsats-tiltak for barn med åtferdsvanskar. Bakgrunnen for studien er forsking (Nordahl,et al., 2018) som peiker på spriket mellom Regjeringa sitt aukande fokus på tidleg innsats ... -
Elever i matematikkvansker
(Master thesis, 2018)Denne oppgaven omhandler elever som er i matematikkvansker. Målet med studien er å finne ut hvordan læreren kartlegger elever som er i matematikkvansker og hvilke tiltak han vurderer med hensyn til eleven sine læringsfor ...