Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMuren, Hilde
dc.date.accessioned2022-01-06T17:13:58Z
dc.date.available2022-01-06T17:13:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1891-5973
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2836410
dc.description.abstractI denne teksten deler eg erfaringar med studentmedverkande formativ vurdering, i teksten omtalt som medstudentrettleiing. Erfaringane er knytt til arbeidskrav i emnet «Leiing, samarbeid og utviklingsarbeid» (LSU) i tredje studieår i barnehagelærarutdanninga ved Høgskulen i Volda. Forskingsspørsmålet har vore: Korleis kan medstudentrettleiing brukast får å støtte studentar til å ta meir ansvar for eigen og andre si læring?
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen i Voldaen_US
dc.relation.ispartofseriesSkriftserien;Notat 1/2021
dc.titleMedstudentrettleiingen_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200en_US
dc.source.pagenumber11en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel