dc.contributor.author | Muren, Hilde | |
dc.date.accessioned | 2022-01-06T17:13:58Z | |
dc.date.available | 2022-01-06T17:13:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 1891-5973 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2836410 | |
dc.description.abstract | I denne teksten deler eg erfaringar med studentmedverkande formativ vurdering, i teksten omtalt som medstudentrettleiing. Erfaringane er knytt til arbeidskrav i emnet «Leiing, samarbeid og utviklingsarbeid» (LSU) i tredje studieår i barnehagelærarutdanninga ved Høgskulen i Volda.
Forskingsspørsmålet har vore: Korleis kan medstudentrettleiing brukast får å støtte studentar til å ta meir ansvar for eigen og andre si læring? | |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Skriftserien;Notat 1/2021 | |
dc.title | Medstudentrettleiing | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200 | en_US |
dc.source.pagenumber | 11 | en_US |