Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKolstad, Sunniva
dc.date.accessioned2022-10-07T07:24:45Z
dc.date.available2022-10-07T07:24:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3024408
dc.description.abstractI denne oppgåva har eg gjeve svar på følgjande problemstilling: Korleis kan foreldres haldningar påverke barnehagen sitt arbeid med kjønnsidentitet? For å gi svar problemstillinga, har eg gjennomført dokumentanalyse av tre dokument, to norske studiar og ein svensk studie. Deretter har eg presentert funn, og drøfta funna med utgangspunkt i kunnskapsgrunnlaget mitt. Funna eg gjorde var i all hovudsak at informantane i dei norske studiane skildra eit meir utfordrande foreldresamarbeid med meir motstand frå foreldra, enn informantane i den svenske studien. Dette funnet tek eg med meg vidare inn i drøftinga. I drøftingsdelen drøftar eg rundt temaa foreldresamarbeid, ulike diskursar knytt til kjønnsidentitet og foreldra sine haldningar som fremjande eller hemmande for barnehagen sitt arbeid med kjønnsidentitet. Til slutt oppsummerer eg, og kjem med ein konklusjon med svar på problemstillinga mi.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen i Voldaen_US
dc.subjectkjønnen_US
dc.subjectkjønnsidentiteten_US
dc.subjectbarnehageen_US
dc.subjectforeldreen_US
dc.subjectsamarbeiden_US
dc.subjectdokumentananalyseen_US
dc.subjectkjønnsmangfalden_US
dc.titleKjønnsidentitet i barnehagen. Korleis kan foreldres haldningar påverke barnehagen sitt arbeid med kjønnsidentitet?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber64en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel