Blar i Høgskulen i Volda på tittel
Viser treff 621-640 av 1110
-
Lærande leik – berre eit lykketreff? Ein analyse av leik og lærarens rolle knytt til leik i Læreplanverket for den 10-årige grunnskulen
(Notat;6/2004, Working paper, 2004) -
Lærar si forståing om elevar som strevar dei første åra og korleis samarbeide med heimen?
(Master thesis, 2018)Tema i denne studien er barneskulelærarar sine opplevingar omkring elevar som strevar i opplæringa, og korleis eit samarbeid med foreldre til desse elevane kan støtte og motivere elevane i deira læring og utvikling. Søkelyset ... -
Lærarar sin bruk av tilbakemeldingar i norskfaget – korleis fremjar dei elevar sin skrivekompetanse?
(Master thesis, 2017)Samandrag Temaet for denne oppgåva er lærarar sin bruk av skriftlege tilbakemeldingar i norskfaget og om dei har mål om å auke elevar sin skrivekompetanse. Interessa er lagt til ulike faktorar innanfor tilbakemeldingspraksis ... -
Læreplanarbeid som prosess i skulen
(Notat;4/2007, Working paper, 2007) -
Lærerens arbeid : hva kjennetegner norsklærerens arbeid på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2009) -
Lærerens opplevelse av støtte på arbeidsplassen. Med rom for dialog
(Master thesis, 2022)Teachers' right to a safe and healthy working environment is embodied in The Act relating to the working environment (AML, 2005). Norwegian teachers thrive in their work, at the same time multiple teachers misses feedback. ... -
Læring i og gjennom kunstfag med fokus på musikk og språk. Didaktikk for barnehage og grunnskule
(Rapport nr. 30, Report, 2012)Med dette skriftet presenterer eg ein didaktikk som løftar fram læring i kunstfaga og læring gjennom kunstfaga. I særleg grad vert det sett fokus på forhold knytt til musikkopplæring og språkopplæring. Det er mitt ønske ... -
Læring og endring i den offentlige organisasjonen sykehuset. Muligheter og hindringer
(Master thesis, 2012)Abstract Purpose: The study aims to gain deeper knowledge about how planning- and reporting systems affect new learning and change in hospitals on a sectional level and how the leaders function can contribute in promoting ... -
Magdalene Thoresen og Sunnmøre. Forfattar blant embetsmenn og bønder
(Notat;1/2013, Working paper, 2013)Fokus i denne artikkelen er kulturmøtet mellom bondeallmugen og eliten på Sunnmøre, sett frå Magdalene Thoresens bok Billeder fra Vestkysten af Norge, som kom ut i 1872. Magdalene Thoresen (1819-1903) budde i Herøy frå1842 ... -
Making sense of grammatical variation in Norwegian
(Chapter; Peer reviewed, 2018)This study examines two examples of grammatical variation in Norwegian inflection, strong versus weak verb conjugation and affixal versus periphrastic adjective comparison. The main claim is that the choice of variants is ... -
Makt til å styrke – en teoretisk diskusjon om anerkjennelses verdi i empowermentbasert oppfølging av biologiske foreldre etter omsorgsovertakelse
(Bachelor thesis, 2022)Når barnevernet overtar omsorgen for barn, utløses samtidig saksbehandlers plikt til å følge opp både barnet og foreldrene i den nye livssituasjonen. Oppfølgingsansvaret innebærer å tilrettelegge for tilbakeføring av barna ... -
Mangfald og mogelegheiter. Ein kvalitativt orientert studie om drivkrefter på vegar til arbeid med utgangspunkt i deltakarerfaringar frå individuell jobbstøtte
(Master thesis, 2019)Føremål og problemstilling: I individuell jobbstøtte (IPS) er deltakars ønske og val avgjerande rettesnorer. Føremålet med studien er å undersøkje kva som fremmar og hemmar motivasjonen for arbeid i utgangspunktet og ... -
Mannens psykiske helse. Stigma og depresjon
(Bachelor thesis, 2021)Denne oppgaven ser nærmere mannens psykiske helse med utgangspunkt i problemstillingen: Hvordan forstå stemningslidelser hos menn, og hvilke konsekvenser kan dette ha for deres oppsøking av hjelpetjenester? Oppgaven tar ... -
Mapping sustainability of professional development in four Norwegian lower-secondary schools
(Peer reviewed; Journal article, 2022)The aim of this study was to investigate how principals (n = 4) and teachers (n = 20) from four lower-secondary schools perceived and evaluated sustainable professional development processes in their schools. To understand ... -
Mapping Teaching Through Interactions and Pupils' Learning in Mathematics
(Peer reviewed; Journal article, 2019)The aim of the study is to map patterns of teaching quality through interactions in Mathematics lessons in lower secondary school classrooms. The sample is 10 ninth-grade classrooms in Norway (pupils’ age, 14-15 years). ... -
Den maritime klynga i media. Kartlegging av medieomtale
(Notat;27/2010, Working paper, 2010)Dette metodeteoretiske essayet vil ta utgangspunkt i et prosjekt som hadde som mål å gi en oversikt over hvordan utvalgte virksomhetene i det vi i det videre vil kalle ”den maritime klynga i Møre og Romsdal” blir omtalt i ... -
Mat, protest og verdighet. Kommunikasjon mellom allmue og embetsmenn under hungersnøden i Dypvåg 1801
(Notat;10/2011, Working paper, 2011)Notatet er basert på masteravhandlinga "Med plikt til å redde siden liv. Hungersnød og protest i Dypvåg i 1801", frå Universitetet i Oslo 2010, og eit innlegg på arbeidsseminaret til prosjektet "Kulturperspektiv på møte ... -
Matematikk i musikken – musikk i matematikken
(Arbeidsrapport;148, Report, 2003)Grunnlaget for dette arbeidet vart lagt gjennom ein samtale med ein kollega på eit personalseminar for nokre år sidan. Samtalen dreia seg om eigenskapar ved instrument, om klangen i instrument og om stemming av instrument. ... -
Matematikkdelen av PLUTO-prosjektet ved HVO. Sluttrapport
(Arbeidsrapport nr. 151, Report, 2004)I prosjektsøknaden (Andreassen et al 2000) vart PLUTO-prosjektet sine problemstillingar skisserte, og det vart presisert kva som skulle vere hovudfokus i matematikkdelen av prosjektet. Dette kan kort oppsummerast til å ...