• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk) på utgivelsesdato 
  •   Hjem
  • Høgskulen i Volda
  • Mastergradsoppgåver
  • Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk)
  • Blar i Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk) på utgivelsesdato
  •   Hjem
  • Høgskulen i Volda
  • Mastergradsoppgåver
  • Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk)
  • Blar i Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk) på utgivelsesdato
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk) på utgivelsesdato

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-20 av 93

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Hvordan blir foreldremedvirkning ivaretatt i planlegging og gjennomføring av spesialundervisning? 

      Røssevold, Linda Merethe (Master thesis, 2005)
    • Kva legg ein vekt på i tilrettelegging av læring for særvilkårselevar i vidaregåande opplæring? 

      Oksavik, Øyvind (Master thesis, 2005)
    • Når barn har en psykisk vanske. Et foreldrepars opplevelser 

      Hasle, Bente (Master thesis, 2005)
      I denne oppgaven ville jeg i utgangspunktet ha et foreldreperspektiv på barne- og ungdoms-psykiatriske poliklinikker, BUP. Interessen min for BUP skyldes i stor grad mitt arbeide i grunnskolen gjennom mange år og samarbeidet ...
    • ”Men det å få han til å kunne så veldig mykje i matte, - ”. Ei studie av tre elevar med matematikkvanskar og opplæringa deira. 

      Ueland, Jo (Master thesis, 2006)
    • Stille inne, stille ute : ein kvalitativ studie av lærarar si oppleving og igangsetjing av tiltak i høve stille og innagerande elevar 

      Vatnøy, Anne Oddlaug Gjengedal (Master thesis, 2008)
    • Foreldre til elevar som strevar si oppleving av samarbeidet mellom heim og skule 

      Johnsen, Åshild Askeland (Master thesis, 2008)
    • Elevmedvirkning - om deltakelse i egen læringssituasjon 

      Ingebrigtsen, Kristian (Master thesis, 2008)
    • Når førebuinga tel. Utfordringar knytt til tilpassa opplæring i matematikkfaget på 9. trinn. 

      Solheim, Rebekka Wilhelmsen (Master thesis, 2008)
    • Integrert for å bli segregert - eller segregert for å bli integrert? 

      Halleland, Anniken Schjelderup Røthing (Master thesis, 2009)
    • Lærerens arbeid : hva kjennetegner norsklærerens arbeid på ungdomstrinnet 

      Skjærseth, Anne-Grethe (Master thesis, 2009)
    • Inclusion of children with visual impairment in regular primary schools in Malawi : an investigation of how regular primary school teachers teach children with visual impairments in ordinary classrooms at Ekwendeni primary school 

      Mbukwa, Jennipher (Master thesis, 2009)
    • Videreføringen av Læringsmiljø og pedagogisk analyse : en studie med utgangspunkt i lærerens opplevelser 

      Lande, Tor Einar (Master thesis, 2009)
    • Individuelle opplæringsplaner : en dokumentundersøkelse av innholdet sett i forhold til intensjonene i lov og regelverk 

      Jensen, Hanne Pauline (Master thesis, 2009)
    • Hvordan blir det spesialpedagogiske arbeidet i barnehagen organisert og forstått med tanke på inkludering og tilpasset opplæring for barn med enkeltvedtak? 

      Malmedal, Grete (Master thesis, 2009)
    • 'Hvis barna tar det opp, bør det være verdt å snakke om' : en kvalitativ undersøkelse om ansattes erfaring med bruken av barnesamtaler 

      Farstad, Kjerstin (Master thesis, 2009)
    • Klasseledelse : med fokus på en tydelig ledelse av undervisningen og elevenes atferd. 

      Grydeland, Elin (Master thesis, 2011)
      Summary The learning environment has recently been a major focus in the school organization. New theories and research have been developed in this field, and the learning environment has also been a priority by the Norwegian ...
    • Korleis opplever elevane matematikkfaget i skulen? 

      Hofseth, Jeanette K. (Master thesis, 2011)
      Summary The subject of this study is pupils' experiences of mathematics. There are two main areas that have been in focus. It is working methods in the subject, and what students say about their own motivation and attitudes ...
    • Skolekorpset. En arena for samspill og sosial læring 

      Gylterud, Sissel (Master thesis, 2011)
      Denne oppgaven har dreid seg rundt sosial læring. Studien ble gjennomført som en observasjonsstudie, hvor min observasjonsrolle var å betrakte som en perifer medlemskapsrolle. Utgangspunktet for å gå i dybden av sosial ...
    • På lærerens arena. Hvordan opplever PP-rådgivere det å gi råd og veiledning til lærere? 

      Cannavo, Angelo Lund (Master thesis, 2012)
      Summary The topic of this master thesis is the collaboration between schools and the pedagogicalpsychological service (PPS). The research question is: How do counsellors in the PPS experience giving advice and guidance ...
    • Korleis praktiserer lærarar den vidare leseopplæringa - etter at elevane har knekt lesekoden? 

      Sæther, Gunnhild (Master thesis, 2012)
      Summary The topic question in this thesis is: how do teachers practise further reading training - after the students have broken the reading code? My goal was to increase my knowledge about the phenomenon of reading and ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit