Browsing Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk) by Title
Now showing items 48-67 of 109
-
Klasseledelse : med fokus på en tydelig ledelse av undervisningen og elevenes atferd.
(Master thesis, 2011)Summary The learning environment has recently been a major focus in the school organization. New theories and research have been developed in this field, and the learning environment has also been a priority by the Norwegian ... -
Korleis erfarer aktørar kring elevar med Downs syndrom kvalitet i opplæringstilboda? Eit utforskande Two-sited Case Study om foreldre - og lærarar sine erfaringar med kvalitet i opplæringstilboda for to elevar med Downs syndrom
(Master thesis, 2019)Formålet med denne studien er å undersøke foreldre og pedagogar sine erfaringar med kvalitet i opplæringa for elevar med Downs syndrom. Tidlegare forsking (Bachmann, Haug, & Nordahl, 2006; Nordahl, et al., 2018; Atasoy & ... -
Korleis implementerer skulen punkt 1 i Aktivitetsplikta : "Å følgje med"? "Eg føler lærarane av og til berre følgjer med på nokre elevar"
(Master thesis, 2019)1.august 2017 tredde bestemmingane om §9 A-4. Aktivitetsplikt for å sikre at elevar har eit trygt og godt psykososialt skolemiljø i kraft (Opplæringslova, 1998). Ifølgje punkt nummer ein i Aktivitetsplikta er dei vaksne ... -
Korleis kan læraren legge til rette for at svakt presterande elevar i matematikk kan bli meir motivert til å arbeide med faget?. «Det handlar jo ikkje berre om matematikk»
(Master thesis, 2016)Summary in English Motivation is a term that has gained ever more attention of the Norwegian school the last few years. For teachers, there is a major challenge in motivating weakly performing pupils in mathematics in the ... -
Korleis meistrar elevar med autisme fjellturar og konsertar? Ein kvalitativ intervjustudie av foreldre sine erfaringar med annleise skuledagar
(Master thesis, 2020)Denne studien handlar om korleis elevar med autisme meistrar annleise skuledagar. Ekskursjonar, skidagar og juleavslutningar er døme på skuledagar utan vanleg timeplan. Slike dagar bryt med ordinære rutinar og stiller høge ... -
Korleis opplever elevane matematikkfaget i skulen?
(Master thesis, 2011)Summary The subject of this study is pupils' experiences of mathematics. There are two main areas that have been in focus. It is working methods in the subject, and what students say about their own motivation and attitudes ... -
Korleis opplever eleven å ha vanskar i matematikk? "Eg er berre glad for at eg ikkje er dum"
(Master thesis, 2015)Summary This is a study about pupils with great difficulties in mathematics. The aims of my study is to find out how pupils experience their mathematical problems, and study how and if it influences on their motivation ... -
Korleis opplever læraren arbeidet med utarbeiding og praktisering av IOP i skulen?
(Master thesis, 2015)Abstract Theme: The main theme of this master thesis is individual education plans (IEP) in primary school. It is a survey about how teachers have experienced to prepare and practice working with these plans. Purpose: The ... -
Korleis opplever ungdom og unge vaksne som hadde spesialundervisning i ungdomsskulen, at relasjonen til læraren var? Ei kvalitativ, retrospektiv intervjuundersøking
(Master thesis, 2014)Summary The topic of this master thesis is the relationship between teacher and students with special education. Extensive research shows that this relationship is crucial to the students’ learning and development, ... -
Korleis praktiserer lærarar den vidare leseopplæringa - etter at elevane har knekt lesekoden?
(Master thesis, 2012)Summary The topic question in this thesis is: how do teachers practise further reading training - after the students have broken the reading code? My goal was to increase my knowledge about the phenomenon of reading and ... -
Korleis programmeringsoppgåver kan knytast til kjerneelementa og programmering i matematikkundervisinga. Utvikling av eit rammeverk for å vurdere programmeringsoppgåver etter LK20
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva undersøker korleis programmeringsoppgåver i matematikklærebøker etter innføringa av LK20, varetek 5 sentrale kjerneelement, og implementerer programmering. Ein del av prosessen var å vidareutvikle to ... -
Korleis ser fenomenet skulevegring i Sogn og Fjordane ut frå eit elevperspektiv?
(Master thesis, 2013)Samandrag Norsk forsking har satsa lite på skulevegring. Likevel veit vi at mange elevar vegrar seg kvar dag for å gå til skulen. Dette mastergradprosjektet har som formål å få ein betre innsikt i fenomenet skulevegring, ... -
Korleis trivst elevar som mottek spesialundervisning i skulen, og kva forskjellar er det mellom barneskulen og ungdomsskulen?
(Master thesis, 2020)Summary This thesis investigates the well-being of students with special education, and if there are any differences between students in elementary school and lower secondary school. The method that is used is a quantitative ... -
Korleis vurderer lærarar trening i relasjonsbygging og sosial kompetanse som verkty i førebygging og handtering av mobbing?
(Master thesis, 2012)Summary The purpose of this assignment is to give an insight into how experienced teachers with competence within relations, work. Research around bullying and educational environment agrees that the quality of the classroom ... -
Kva innhald og funksjon har undervegsvurderinga i elevsamtalen for fagleg sterke elevar i vidaregåande skule?
(Master thesis, 2014)Summary The situation for high-achieving students in Norwegian schools is a recurrent theme in media and in political debates, but not much research exist on the topic in a Norwegian context. I have chosen to approach ... -
Kva legg ein vekt på i tilrettelegging av læring for særvilkårselevar i vidaregåande opplæring?
(Master thesis, 2005) -
Leseforståing og lesemotivasjon på 10. trinnet. Korleis omarbeide tekst for å nå djupare forståing?
(Master thesis, 2021)Abstract Reading skills are important for the acquisition of knowledge in and out of school. Traditionally, reading has been looked upon as the responsibility of the Norwegian language teacher, but today it is defined ... -
Leseopplæring i videregående. En studie om tilrettelegging for leseutvikling gjennom fordypningsoppgaven i norsk for vg3
(Master thesis, 2019)Det siste året på videregående, nærmere bestemt Vg3, skal elevene gjennomføre en selvvalgt, selvstendig og utforskende fordypningsoppgave. Læreplanen legger opp til at elevene skal gjennomføre en selvvalgt studie som ... -
Leseopplæringstekstar og rom for differensiering. Ein studie av leseopplæringstekstar i tre digitale lærebøker for 1.steg
(Master thesis, 2021)Samandrag Formålet med denne studien har vore å undersøkje korleis tre digitale lærebøker gjev rom for differensiering gjennom korleis leseopplæringstekstane i begynnaropplæringa er oppbygd. Problemstillinga er: «Korleis ... -
Litterær kanon i skulen? Ein studie av tekstantologiar for vidaregåande skule
(Master thesis, 2018)The main purpose of this study was to examine the existence of a literary canon in the text anthologies used for the Programs for General Studies at upper secondary school. The curricula after the Knowledge Promotion Reform ...