Browsing Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk) by Title
Now showing items 1-20 of 109
-
Ansatte i skulen si forståing av mobbing, og deira oppleving av å møte utfordringane i skulekvardagen.
(Master thesis, 2021)Trass i stor innsats og eit lovverk som skal sikre barn og unge eit trygt og godt psykososialt skulemiljø, har ein ikkje lukkast med nullvisjonen om at mobbing ikkje skal eksistere. Mobbing førekjem, og skular har vanskar ... -
Arbeidsmetodar og tilrettelegging for elevar si skriveopplæring i begynnaropplæringa
(Master thesis, 2019)Formålet med denne studien har vore å undersøkje kva for arbeidsmetodar tre lærarar bruker for å legge til rette for elevane si skriveopplæring i begynnaropplæringa. Problemstillinga lyder som følgje: «Kva for ulike ... -
Arbeidsplaner - omfang, aktivitet, samhandling og begrunnelser
(Master thesis, 2012)Summary The subject of this study is the use of work plans (schemes of work) in school. A work plan is a document that describes assignment the students are expected to do during a particular period of time. It can be ... -
«Å få til eit inkluderande læringsmiljø er eit langsiktig arbeid». Ein kvalitativ studie om korleis det blir lagt til rette for eit inkluderande læringsmiljø for elevar med spesialpedagogisk ressurs
(Master thesis, 2022)Abstract In this master’s thesis we look at how homeroom teachers and special educators facilitate an including learning environment for pupils receiving special education. Based upon the Salamanca declaration (UNESCO, ... -
Barnehagelæreres arbeid med inkludering av barn med innagerende atferd
(Master thesis, 2022)Abstract In this master´s thesis, it is researched how kindergarten teachers understand the concept of inclusion and how they practice inclusion with children who have an internalized behavior. The purpose of the study ... -
Barns rett til medverknad – ein demokratisk verdi? Ei kvalitativ studie med fokus på kommunikasjon mellom pedagogen og barna i planlagde læringsaktivitetar i barnehagen
(Master thesis, 2012)Summary This study is about the right of children to participate. The purpose of the study is to study how the teacher arranges for the children to express themselves, in a way they becomes more involved in learning ... -
"Då skal eg skrive svaret". Ein kvalitativ studie av elevar på 5. trinn og 8.trinn si forståing av likskapsteiknet
(Master thesis, 2020)Denne studien omhandlar elevar på mellomtrinnet og ungdomstrinnet si forståing av likskapsteiknet. Likskapsteiknet er synleg på alle matematiske nivå og er eit symbol som elevar nyttar seg av frå dei startar på skulen. I ... -
Demokrati og medborgerskap i matematikkundervisningen. En kunnskapsoversikt
(Master thesis, 2021)Sammendrag Som en del av den fagfornyelsen og den nye læreplanen har det tverrfaglige temaet Demokrati og medborgerskap blitt en del av matematikkfaget i den norske grunnskolen. I dette forskningsprosjektet har jeg ... -
Det sårbare samarbeidet. Ei kvalitativ, retrospektiv studie av føresette og skulen si oppleving og forståing av samarbeid for elevar med skulevegring.
(Master thesis, 2018)This Master’s thesis aims to extend our knowledge of the parental experience when their child refuses to go to school. In particular, I wish to reveal how the parents themselves feel they are received by the school and how ... -
Det var ein gong ... . Kva kjenneteiknar skrivekompetansen på 4. trinn?
(Master thesis, 2015)Abstract During this study I have analyzed stories written by students in 4th grade, to see if there are any common characteristics of the writing skills at that grade. The study is built on the research question: What ... -
"Dette skal vi få til sammen". En kvalitativ studie om aggresjon og tidlig innsats i småskolen
(Master thesis, 2015)Abstract This study focusing aggression in primary school. Aggression is seen as a serious problem in society and pupils who show aggression constitutes a widespread problem in school. This master thesis focuses on teachers' ... -
Effekten av hjelp med leksene i matematikk. Er det skilnad på den faglege utviklinga til elevane i matematikk ut frå kor mykje hjelp elevane får med heimeleksene i faget?
(Master thesis, 2018)Denne oppgåva har blitt til som ein del av masterstudiet i undervisning og læring ved Høgskulen i Volda. Utgangspunktet for dei undersøkingane eg har gjort er deler av materialet som er samla inn gjennom SPEED- prosjektet ... -
"Eg les aldri, men eg er på internett fleire gonger i veka". Ein kvantitativ studie av gutar og jenter sine fritidslesevanar på mellomsteget
(Master thesis, 2016)Summary The topic of this thesis is leisure reading habits. As a part of this study, the 7th grade pupils’ habits of leisure reading both printed and digital texts have been researched. The thesis is based on two research ... -
«Eg rekk ikkje over 25 elevar med munnleg tilbakemelding i alle fall». Tilpassa opplæring og tilbakemelding i begynnaropplæringa
(Master thesis, 2019)Samandrag Tema i denne studien er tilpassa opplæring og tilbakemelding i begynnaropplæringa. Ny teknologi har endra skulekvardagen når det gjeld bruk av læringsverktøy og arbeidsmetodar. Dette gjeld for både lærarar og ... -
Elevar sin motivasjon for norskfaget på 6. og 9. årstrinn.
(Master thesis, 2015)Temaet for denne oppgåva er motivasjon for norskfaget. Den er basert på følgjande forskingsspørsmål: ”Kva skilnad finn ein i elevar sin motivasjon for norskfaget på 6. og 9. årstrinn? Og kva skilnad finn ein mellom gutar ... -
Elever i matematikkvansker
(Master thesis, 2018)Denne oppgaven omhandler elever som er i matematikkvansker. Målet med studien er å finne ut hvordan læreren kartlegger elever som er i matematikkvansker og hvilke tiltak han vurderer med hensyn til eleven sine læringsfor ... -
Elevmedvirkning - om deltakelse i egen læringssituasjon
(Master thesis, 2008) -
En kvalitativ studie av 3.klassingers skriveferdigheter i heldigitale og tradisjonelle klasserom. Hvordan hevder lærere at de gjennomfører skriveopplæringen i en hel-digital og en tradisjonell klasse, og hvilken innvirkning har skriveopplæringen på elevers skriveferdigheter?
(Master thesis, 2020)Abstract The theme for this study is writing skills for students in the third grad that had either digital writing training or traditional writing training, also how the teachers to these classes go through with the ... -
En kvalitativ studie om lærerens arbeid med livsmestring for elever med Asperger syndrom
(Master thesis, 2021)Abstract This study revolves around the work with life skills for pupils with Asperger syndrome. Life skills is a new theme in school og should apply to all pupils, but the guidelines that are given do not say much about ... -
En kvalitativ studie om sammenhengen mellom ordinær opplæring og spesialundervisning for elever med spesialpedagogisk ressurs
(Master thesis, 2020)Formålet med denne studien er å øke kunnskapen om hva som kjennetegner skolen sitt arbeid med å skape sammenheng mellom den ordinære opplæringen og spesialundervisning for elever som får spesialpedagogisk ressurs på 2.- ...