Browsing Undervisning og læring (tidl.: Spesialpedagogikk) by Title
Now showing items 21-40 of 109
-
"Er dette matematikk? ". Utvikling, utprøving og empirisk analyse av et undervisningsopplegg for lærere i ungdomsskolen , med mål om å hjelpe dem i gang med matematisk modellering.
(Master thesis, 2022)Abstract In this master’s thesis, I describe the development of a program that aims to foster the use of mathematical modelling in teaching in lower secondary schools. The master’s thesis follows principles for educational ... -
Et flerspråklig og flerkulturelt perspektiv på lærebøker i norskfaget på mellomtrinnet
(Master thesis, 2023)Formålet med denne studien har vært å undersøke hvordan språklig og kulturelt mangfold kommer til uttrykk i lærebøker i norsk for mellomtrinnet i grunnskolen. Lærebøkene som er studert er Norsk 5 fra Cappelen Damm, skrevet ... -
"For dagane går opp og ned og det er normalt at det svingar". Korleis kan lærarar oppleve å gjere seg nytte av eit kurs om psykisk helse i skulen gitt som undervisning til elevane av eksterne kurshaldarar?
(Master thesis, 2020)Barn og unge skal kunne møte dei utfordringane livet byr på og skulen er ein viktig arena for å lære å meistre liv og helse. God psykisk helse er mellom anna eit av dei områda som skal ruste barn og unge til å bere motgang ... -
Fordjupingsoppgåva i norskfaget. Korleis konkretiserer, tilrettelegg og rettleiar lærarar elevar i arbeidet med fordjupingsoppgåva i norsk vg3?
(Master thesis, 2018)Denne masteroppgåva er ein hermeneutisk studie av korleis lærarar forstår og arbeider med fordjupingsoppgåva i norsk vg3. Problemstillinga er: korleis konkretiserer, tilrettelegg og rettleiar lærarar elevar i arbeidet med ... -
Forebygge nettovergrep. En kvalitativ studie om forebyggende undervisning
(Master thesis, 2018)Temaet for denne studien er hvordan lærere kan forebygge nettovergrep gjennom å snakke om temaet med elevene. Forskning viser at det er viktig å gi elevene kunnskap om hva vettovergrep er, for å beskytte elevene mot ... -
Foreldre til elevar som strevar si oppleving av samarbeidet mellom heim og skule
(Master thesis, 2008) -
Fra rødt til gult lys i skolen. Ungdom med autismespekterforstyrrelser i koronatiden
(Master thesis, 2021)Sammendrag Denne masteravhandlingen belyser lærere og foresattes opplevelser av tilpasningen i skolen for ungdomsskoleelever med autismespekterforstyrrelser i koronatiden. Bakgrunnen for valg av tema er at det er mye ... -
Gården som en alternativ opplæringsarena. En «single casestudy» om å forstå Gården som en alternativ opplæringsarena for en flerspråklig elev med motivasjonssikt i skolen
(Master thesis, 2021)Abstract This study evaluates the farm as an alternative learning environment for a student with motivational impairment at school. The alternative learning environment is according to Nordahl (2019, s. 129) segregated ... -
GeoGebra i Matematikk 1T. Frå lærarane i faget sin synsvinkel
(Master thesis, 2019)Summary For 25 years, calculators with graphical window and later software on PC have been used as a digital aid in mathematics in upper secondary schools in Norway. In the last 10 years it is GeoGebra that has largely ... -
Halde fram med matte eller ikkje? Ei kvalitativ undersøking av faktorar som har påverka val av matematikkfag i vidaregåande skule for elevar som no går Vg3 studiespesialisering
(Master thesis, 2019)I denne masteroppgåva ser eg på faktorar som har påverka val av matematikkfag for elevar som går utdanningsprogram for studiespesialisering. I kunnskapsgrunnlaget tek eg føre meg teori og forsking knytt til desse vala, og ... -
Hvordan arbeider et utvalg lærere for å tilpasse opplæringen for elever med spesialpedagogisk vedtak der kroppslig uro er en del av utfordringene?'
(Master thesis, 2022)Abstract Teaching must be adapted to the individual pupil within the learning community. Pupils who need adapted teaching beyond the ordinary teaching programme, are entitled to special-needs education. These pupils ... -
Hvordan arbeides det systematisk for å sikre skoienærvær av elever med autismespekterdiagnose?. En kvalitativ studie av skolens erfaringer.
(Master thesis, 2022)Abstract This study is about school presence and pupils with autism spectre diagnosis. The background for the subject matter chosen in this study, is scientific research made by Ellen Kathrine Munkhaugen, School refusal ... -
Hvordan erfarer styrer og pedagogiske ledere at strukturelle og relasjonelle faktorer kan påvirke barn som viser utfordrende atferd i barnehagen?
(Master thesis, 2016)Summary This study sheds light on how leader and educational leaders have observed that structural and relational factors affect children showing challenging behavior in kindergarten. The study is qualitative and the data ... -
Hvordan forstår lærere aggresjon, og hvordan kan man håndtere det? En kvalitativ intervjustudie om aggresjon i skolen
(Master thesis, 2015)Abstract The theme of the study is the understanding and handling of aggression. Research shows that it is the authoritative adult role that provides the greatest opportunity to influence behavior. Relationships are ... -
I lys av kompetanseløftets målsetjing om ein inkluderande barnehagepraksis: Korleis byggjer barnehagane kompetansen dei treng i sitt spesialpedagogiske arbeid?
(Master thesis, 2023)Formålet med denne masteroppgåva er å sjå nærare på korleis barnehagane i lys av kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderande praksis byggjer kompetansen dei treng i sitt spesialpedagogiske arbeid. Kompetanseløftet ... -
Identitet, aktørskap og investering i andrespråkslæringa. Ein kvalitativ studie om bruk av tospråkleg fagopplæring i førebuande vaksenopplæring
(Master thesis, 2021)Abstract The purpose of this study has been to investigate what significance a bilingual, digital training program can have for adult primary school pupils' investment in second language learning. Through eight qualitative ... -
Identitetsutvikling ved bruk av mikrohistoriske perspektiv og lokalsamfunn i samfunnsfag. En analyse av elevers tanker om identitet og stedstilhørighet
(Master thesis, 2023)Formålet med denne studien er at den kan være et bidrag til økt kunnskap om arbeid med mikrohistoriske perspektiv, identitet og lokalsamfunn i samfunnsfagundervisningen. I denne studien ser vi på hvordan elever utrykker ...