Blar i Grunnskulelærarutdanning på tittel
Viser treff 29-33 av 33
-
Underveisvurdering for lærelyst i engelskundervisningen på mellomtrinnet. Et utvalg lærere sin opplevelse av arbeid med underveisvurdering for å fremme lærlyst.
(Master thesis, 2022)Sammendrag Formålet med denne studien har vært å se nærmere på hvordan engelsklærere på mellomtrinnet opplever sitt arbeid med underveisvurdering for å fremme lærelyst hos elevene. Lærelyst er et nytt begrep i opplæringsloven ... -
Underveisvurdering i den særskilte norskopplæringen. En casestudie av en innføringsklasse på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2022)Abstract This master’s thesis explores assessment for learning in the adapted education in Norwegian. In accordance with the regulations to the Education Act, all pupils have the right to assessment for learning, and this ... -
Ungdomsskuleelevars oppleving av meining og meiningsfullheit i skulen – og samanhengen med matematisk forståing
(Master thesis, 2023)Denne studien studerer elevar si forståing av meininga med skulen, deira oppleving av meiningsfullheit i skulen, og deira forståing i matematikk. Samanhengen mellom desse fenomena er også noko studien vil belyse. Eit ... -
Å bygge bro mellom spesialundervisning og flerspråklig arbeid. En kvalitativ studie om hvordan spesialpedagogen opplever arbeidet med flerspråklige elever som har vedtak om spesialundervisning
(Master thesis, 2023)Formålet med denne masteroppgaven har vært å se nærmere på hvordan spesialpedagoger opplever arbeidet med flerspråklige elever som har vedtak om spesialundervisning. På bakgrunn av økt migrasjon, har gruppen av elevene som ... -
«Там жили Alv Lukas og Alv Max». Ein kvalitativ studie om transspråking i skriveopplæringa for nykomne fleirspråklege elevar med særskilt norskopplæring
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva handlar om korleis nykomne fleirspråklege elevar med særskilt norskopplæring i grunnskulen nyttar transspråking i sine skriveprosessar, og om deira opplevingar knytt til denne måten å arbeida på. ...