Browsing Grunnskulelærarutdanning by Title
Now showing items 21-40 of 43
-
Identitet og tekst i en lærebok for andrespråksundervisning. En kvalitativ innholdsanalyse av en lærebok på ungdomstrinnet i faget Grunnleggende norsk for minoritetsspråklige elever
(Master thesis, 2022)Formålet med denne studien har vært å undersøke hva som karakteriserer tekstinnholdet i en lærebok for flerspråklige ungdomstrinnselever som skal lære norsk som et andrespråk. Boka som er analysert er Norsk Start 8-10, ... -
Inkludering i individuelle opplæringsplanar. Ei kvalitativ dokumentanalyse om korleis idealet om inkludering kjem til uttrykk i individuelle opplæringsplanar
(Master thesis, 2024)Temaet for denne masteroppgåva er inkludering og korleis dette idealet kjem til uttrykk i individuelle opplæringsplanar. Formålet har vore å sjå på korleis dei individuelle opplæringsplanane legg opp til å sikre inkluderande ... -
Intelligent writing software in teaching English in years 5-10
(Master thesis, 2023)Formålet med denne studien er å undersøke hvordan engelsklærere i 5-10.klasse oppfatter, bruker og forholder seg til intelligente skriveprogramvarer. Bruken av intelligente skriverprogram og måten vi skriver på er i rask ... -
«Kansje eg må meire snakke på norsk». Ein kvalitativ studie om korleis eit undervisningsopplegg i norsk kan fremje munnleg aktivitet blant nykomne elevar
(Master thesis, 2024)Denne kvalitative masterstudien rettar fokuset mot munnleg aktivitet blant nykomne elevar i ei innføringsklasse med bakgrunn i problemstillinga «korleis kan eit undervisningsopplegg i norsk fremje munnleg aktivitet blant ... -
Kartbruk i skulen: Ei kvalitativ undersøking av lærarar si oppfatning av kart som inngang til kritisk tenking
(Master thesis, 2023)Masteroppgåva handlar om korleis lærarar arbeidar med kart i undervisning som inngong til kritisk tenking, og tar utgangspunkt i fagområdet geografi i samfunnsfaget. Oppgåva undersøkjer samanhengen mellom kart og kritisk ... -
Leik og leikprega aktivitetar i bokstavinnlæringa. Ein kvalitativ studie av lærarar sine meiningar om og bruk av leik og leikprega undervisning i bokstavinnlæringa på 1. trinn
(Master thesis, 2024)Føremålet med denne masteroppgåva er å utvikle kunnskap om korleis lærarar tek i bruk leik og leikprega undervisning i bokstavinnlæringa på 1. trinn. I arbeidet med seksårsreforma i L97 såg ein at norske skular ikkje lukkas ... -
Leseopplæring for minoritetsspråklige elever. En kvalitativ undersøkelse rundt læreres tilrettelegging for leseopplæring for minoritetsspråklige elever
(Master thesis, 2022)This master’s thesis sheds light on how teachers work with reading instruction for minority students, with focus on how to decode and crack the reading code and learning to read in the second language. Minority students ... -
Lesestrategiar på mellomtrinnet. Ein pedagogisk designstudie av fagtekstlesing i norskfaget
(Master thesis, 2024)Føremålet med studien skildra i denne masteroppgåva er å utvide kunnskapsgrunnlaget for bruk av eksplisitte lesestrategiar i norskfaget. Problemstillinga for studien er: Korleis arbeider ein lærar på mellomtrinnet med ... -
Litteratur som inngang til livsmeistring. Ein litteraturdidaktisk studie om korleis læreverket Norsk 5 legg til rette for elevane si utvikling av livsmeistring i skulen i møte med litteratur
(Master thesis, 2023)Føremålet med denne studien har vore å sjå nærare på korleis livsmeistring blir arbeida med i møte med litteratur i læreverket Norsk 5. Livsmeistring er eit nytt omgrep i læreplanen etter Fagfornyinga, og er ein del av ... -
Læringskamerat med pels. Ein kvalitativ studie av spesialpedagogar sine erfaringar med skulehund for barn med åtferdsvanskar
(Master thesis, 2022)Denne studien ein kvalitativ studie som har som føremål å finne ut av kva erfaringar spesialpedagogar har med å bruke ein skulehund som eit tiltak for elevar med åtferdsvanskar. Forskingspørsmålet for studien er: kva ... -
Medelevrespons i responsgrupper. Ein pedagogisk designstudie av responsgrupper på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva undersøkjer medelevrespons i responsgrupper som ein del av ein skriveprosess i norskfaget. Føremålet med oppgåva er å undersøkje kva moglegheiter og utfordringar det er for læraren når ein arbeider med ... -
Motivering av elevar som får spesialundervisning i matematikk. Ein kvalitativ studie om spesialpedagogar sitt arbeid for å motivere elevar med spesialundervisning i matematikk
(Master thesis, 2022)This study discusses the work in motivating pupils who receive special education in mathematics. The purpose of the study is to take a closer look at how special educators in primary school work to motivate pupils who are ... -
Nynorskrettskriving. Bokmål- og talemålspåverknad i eit utval ungdomsskuleelevar si formelle skriving
(Master thesis, 2023)Formålet med denne masteroppgåva er å undersøkje i kva grad og på kva for måtar bokmål, dialekt/talespråk og dialektnær skriving i sosiale medium er med på å påverke rettskrivinga til eit utval elevar. Undersøkinga er ... -
Puslespelmetoden på mellomtrinnet i samfunnsfag: Ein learning study om bruk av puslespelmetoden i samfunnsfag på mellomtrinnet
(Master thesis, 2024)I denne masteroppgåva går ein på bruken av puslespelmetoden i samfunnsfag, og om denne metoden kan bidra til overflatelæring i Samfunnsfag. Puslespelmetoden er ein undervisningsmetode som basera ser på samarbeid og ... -
Sjangerpedagogikk som metode i skriveopplæringa for elevar i innføringsklasser. Ein forskingsdesign-studie av skriveopplæringa for fleirspråklege elevar i innføringsklasser
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva søkjer å utforske korleis sjangerpedagogikk kan bli nytta som ein metode i skriveopplæringa for nykomne elevar frå 2. til 7. trinn i innføringsklasser. Prosjektet er inspirert av pedagogisk designforsking. ... -
Spillbasert overflatelæring i samfunnsfag: en designbasert studie av undervisning med Kahoot på barnetrinnet
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven handler om hvordan man kan bruke Kahoot som verktøy for å legge til rette for overflatelæring i samfunnsfag. Kahoot er et digitalt spill hvor klasserommet midlertidig blir omgjort til et slags game ... -
Underveisvurdering for lærelyst i engelskundervisningen på mellomtrinnet. Et utvalg lærere sin opplevelse av arbeid med underveisvurdering for å fremme lærlyst.
(Master thesis, 2022)Sammendrag Formålet med denne studien har vært å se nærmere på hvordan engelsklærere på mellomtrinnet opplever sitt arbeid med underveisvurdering for å fremme lærelyst hos elevene. Lærelyst er et nytt begrep i opplæringsloven ... -
Underveisvurdering i den særskilte norskopplæringen. En casestudie av en innføringsklasse på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2022)Abstract This master’s thesis explores assessment for learning in the adapted education in Norwegian. In accordance with the regulations to the Education Act, all pupils have the right to assessment for learning, and this ... -
Ungdomsskuleelevars oppleving av meining og meiningsfullheit i skulen – og samanhengen med matematisk forståing
(Master thesis, 2023)Denne studien studerer elevar si forståing av meininga med skulen, deira oppleving av meiningsfullheit i skulen, og deira forståing i matematikk. Samanhengen mellom desse fenomena er også noko studien vil belyse. Eit ... -
Utforskande tilnærming til språk. Ein kvalitativ innhaldsanalyse av språkkapitla i tre norsklæreverk på 7. trinn
(Master thesis, 2024)Utforsking som arbeidsmetode har fått ein styrka plass i den gjeldande læreplanen i norskfaget. Ein av tematikkane elevane skal utforske er språk. I tillegg viser forsking at læreboka har ein sentral plass i dagens skule. ...